IZJAVA TJEDNA (THOUGHT OF THE WEEK)
-
NAJBOLJE MISLI (GREATEST THOUGHTS )

iliti: dosta je s-hitova, a hitovi su za hititi:

U sabornici će Šeks zamijeniti Arlovića, neš ti skoka s konja na magarca?! Sudac silovatelj ostat će na svom sudu, penzići neće dobiti penzije, mladi neće dobiti posao, lopovi neće završiti u zatvoru, tajkuni se neće iseliti iz ukradenih dvoraca, njihove će kurve u revijama otvarati ormare s Armanijevim krpicama, srednjoškolski profesori uvaljivat će glave u kante za smeće, studenti će plaćati školovanje, stručnjaci odlaziti u inozemstvo, cure pičkom plaćati radno mjesto i ispit, muževi će mlatiti žene, u zagrebačkim bordelima Ukrajinke će širiti noge, hrvatski popovi jebat će dečkiće u crkvama i na plažama, Tomčić će uhvatiti za vrat Sanadera onako kako je hvatao Račana... ništa više nije kao što je nekoć bilo. Sve će biti isto.
VEDRANA RUDAN, Nacional, 2.12.2003.

Nekim zemljama demokracija pristaje kao konju kravata. (komentar izbora 23.11.2003.)
SREĆKO JURDANA, Nacional, 25.11.2003.

Bolja sam na papiru nego što ću ikad biti u pravom životu.
ZADIE SMITH, Globus, 21.11.2003.

I kako ne biti rezigniran kada nam glupaci prodaju pamet, ateisti religiju, komunisti nacionalizam, kriminalci poštenje, a svi zajedno, ogrezli u krvi do kolena, prodaju benzin, i strane cigarete. A onda veselo odšetaju na neku modnu reviju!
BOJANA BULATOVIĆ - BO, Feral Tribune, 15.11.2003.

Sada radim na više stvari. Pišem drugu novelu iz trilogije o ljubavi i automobilima. Prva je bila Buick Rivera. Pišem i neke priče te završavam knjigu pjesama. Ali sve je to, što bi naš narod rekao, na dugu štapu.
MILJENKO JERGOVIĆ, Večernji list (Obzor), 8.11.2003.

Političke stranke u svojim alkoholnim delirijima grle se sa stablima i patetično kunu u punu zaposlenost, informatizaciju škola i fakulteta, zagrijane bolnice i vrtiće koji ne prokišnjavaju, a da ih pitaš bez problema bi ti obećali i ukidanje svih poreza, poljoprivredne poticaje za marihuanu, nuklearno oružje i svemirski program sa zrelim planovima da se, najkasnije do ljeta 2008., hrvatska ekspedicija iskrca na Saturnu.
ANTE TOMIĆ, Jutarnji list, 31.10./1.11.2003.

... nije teško uočiti kak se vrijeme koje je u cijelom razvijenom svijetu predviđeno za obavljanje poslova, razglaba o politici i o tome kak je nama ovaj ili onaj, lijevi ili desni zasral situaciju pa mi siromaki sad nemremo nikam. Prisiljeni smo nič ne delati, jer, normalno, neko drugi bi nam to trebal omogućiti.
Krešimir Končevski, ZAGORSKI LIST, 23.10.2003.

Koje su dodirne točke TBF-a i Ede Maajke?
SAŠA (Antić, TBF): Rambo nam je ćaća, a Nadrealisti braća.
SAŠA ANTIĆ - TBF i EDO MAAJKA (na pitanje Marka Podruga), Jutarnji list, 17.10.2003.

Usput rečeno, to s cugom je vrlo zanimljiva stvar - ne treba ti ama baš nikakav razlog da počneš piti, ali ako hoćeš prestati, moraš naći jako, jako dobar razlog za to. A to je vrlo zeznut posao.
EDO POPOVIĆ, Vjesnik, 12.10.2003.

... ispada da je HRT svojim ekošetačima sagradio ono parkiralište od 10 hektara da na njemu ostavljaju cipele. Koliko ja znam, više je tamo cugera nego cipelcugera.
DRAŽEN MATOŠEC, Feral Tribune, 4.10.2003.

No promijenio se odnos prema erotici: mi smo slobodu osvajali i proširivali smo njezine granice, bili smo poetičniji jer smo bili siromašniji, i možda manje licemjerni. Današnje generacije ne oskudijevaju ni u čemu, osim možda duhom ili pameti, estradnije su i sklone kiču, a manje bitnim stvarima, ali u odnosu između žene i muškarca ništa se nije promijenilo. Uvijek je to grabež, palež, vatra i voda, strašna silina, ili, kako je rekao Miroslav Krleža "pomalo jedan drugome rade o glavi".
BRANISLAV GLUMAC, Nacional, 23.9.2003.

S Tuđmanom smo išli prema čistom fašizmu pa sam se morao aktivirati jer nisam želio živjeti u ropstvu. Nisam se angažirao zato što sam htio biti političar, nego zato što nisam htio biti rob.
PREDRAG RAOS, Vjesnik, 21.9.2003.

Nemoguće je prenijeti osjećaj tog prostora (Midina grada, op. ur.) i njegovu metafiziku. Ja još i bih! Ali, kad se sjetim tko me čita, onda mi se nekako ne da.
ŽELJKO MALNAR, Globus, 12.9.2003.

Da li sebe vidiš kao buduću rok ikonu?
Ne. Ne razmišljam o tim stvarima. Ako bih to radio završio bih kao Billy Corgan. Pokušavam da ostanem što skromniji mogu. Sa nogama na zemlji. U mojim ranim dvadesetim prošao sam kroz drugi pubertet, jedino što sam to uradio javno. Rokenrol život je stalno oko nas.
BRIAN MOLKO (PLACEBO), Vreme, 4.9.2003.

Svi reperi pljuju i psuju i dobivaju za to Porine, pa mogu onda i ja reći "Tko jebe iluzije". Eminem pjeva kako će ubiti mamu motornom pilom, i to je kao normalno.
ALKA VUICA, Vjesnik (Antena), 22.8.2003.

U to novovalno vrijeme nije se kretalo u glazbu da bi se nešto uzelo, nego prije svega da bi se dalo... Danas mladi ljudi nisu buntovni prema mainstreamu - oni odmah žele ući u njega, odmah žele biti komercijalni.
MASSIMO SAVIĆ (u intervjuu Tatjane Gromače), Feral Tribune, 16.8.2003.

Da li bi onda izbor pića mogao da bude vezan za određeno stanje svesti?
U vezi sa pićem, mene, u stvari, najviše privlače rituali. Ne mislim baš na ritualno ispijanje piva pored limenog kioska u 5 ujutro, ili ritualno nalivanje rakijom u ležećem položaju, pa do besvesti i nazad, nego više na zvuk ulivanja pića u kristalno čistu čašu koja mu savršeno odgovara, postepeno uključivanje čula, otvaranje dugo čuvane boce u specijalnoj prilici
ALEKSANDAR ŽIKIĆ (na pitanje Ivana Ivačkovića), Nedeljni Telegraf, 6.8.2003.

... što drugo jedne novine trebaju biti nego - pouzdani svjedok vremena, u službi čitatelja, i samo čitatelja, ne služeći nikome drugome, a pogotovo ne politici. Pošteno obavještavajući, analizirajući i komentirajući, ne varajući i ne zavodeći čitatelja, novine i nisu ništa drugo do - "kontrola" politike u ime javnosti. Ništa manje, i ništa više od toga.
KREŠIMIR FIJAČKO, VJESNIK (20 000 broj), 2.8.2003.

... ne bismo nastupali ni za koga, a pogotovo ne za HDZ. Treba mi vremena da prebolim ono što je HDZ učinio ovoj zemlji ... kad mi netko spomene HDZ, odmah pomislim na uništenu mladost.
ALEKSANDAR ANTIĆ (THE BEAT FLEET), Feral Tribune, 26.7.2003.

Volim raditi pjesme i album, ali način na koji se materijalizira album i tzv. gaže užasno su naporni, osobito kad se prijeđe 40-ta. Jednom sam rekla kako sam cijeli život živjela kao intelektualka, a zarađujem kao striptizeta.
ALKA VUICA, Jutarnji list (Studio), 18.7.2003.

Volim raditi pjesme i album, ali način na koji se materijalizira album i tzv. gaže užasno su naporni, osobito kad se prijeđe 40-ta. Jednom sam rekla kako sam cijeli život živjela kao intelektualka, a zarađujem kao striptizeta.
ALKA VUICA, Jutarnji list (Studio), 18.7.2003.

Ako ostanu u ovako dobroj formi, nema razloga da ne iznedre još mnogo ovako jednostavnih, a snažnih albuma; eksperiment, uostalom, nikada nije bio neminovan uslov da bi neko stvarao izvrsnu rock muziku - a The White Stripes još uvek čine upravo to.
MARKO ARTUKOVIĆ, OK magazin (www.omnibus.co.yu/ok.htm), Beograd, broj 24. 2003.

Što prvo primjećujete na ženi, a da odgovor nije - oči?
Prvo pokušavam primijetiti dušu.
IVAN LOVREKOVIĆ (portir u Glamouru HTV-a), Večernji list, 4.7.2003.

Ja jednostavno odbijam da budem pesimista koliko god čovek često zapadne u drugačije misli.
VLADA DIVLJAN, FERAL TRIBUNE, 5.7.2003.

Prije smo, recimo to tako, imali modu koja je nudila, a "ukus" je prosuđivao. Sad imamo obrnutu situaciju: moda nameće ukus, a mi smo zbunjeni.
MILIVOJ SOLAR, Jutarnji list (Magazin), 28.6.2003.

Do koje godine života mislite nastupati?
Budući da se stalno pronalaze lijekovi protiv išijasa, reume... mislim da ću se punk-rockom moći baviti do kasnih 150-ih!
MILE KEKIN (HLADNO PIVO), Večernji list (Ekran), 20.6.2003.

Ne volim isključivost i ekstreme. Mislim da su i totalna trezvenost i totalni alkoholizam jednake gluposti. Možemo li probati malo od svega i dobro se zabavljati?
JOSH HOMME (QUEENS OF THE STONE AGE), Jutarnji list (u intervjuu Aleksandra Dragaša), 13.6.2003.


... je li izraz kojim se bavim danas prisutan na ulici, to je drugo pitanje. Naravno da je rap scena preuzela taj žargon, zato je i volim. Da danas počinjem raditi muziku, vjerojatno bih radio kao TRAM 11.
JASENKO HOURA, Jutarnji list (Studio), 6.6.2003.)

Stalno želim nešto mijenjati. Ja sam revolucionar, Che Guevara filma, ali se bojim da će me Castro izdati.
LARS VON TRIER, NACIONAL, 27.5.2003.

Tebe, dok ne izađeš na binu, štite kao što štite papu. A kad se popneš na scenu, podjednaka je šansa da budeš ustreljen u Beogradu, Torinu, Geteborgu ili Buenos Ajresu. Nije, znači, pitanje koliko je Srbija bezbedna, nego koliko si ti hrabar.
IVAN IVAČKOVIĆ, NEDELJNI TELEGRAF (iz "otvorenog pisma Miku Džegeru"), 21. maj 2003. (Beograd)

Budući HRT sama nije u stanju proizvesti ništa smiješnog osim sportskih reportera (koji su takvi zabunom), njeni odgovorni urednički i direktorski nadljudi (Damir Matković Zabavni Program i Vanja Sutlić Televizija) konačno su u program pripustili dragocjenih "Po ure torture", jer više se nije imalo kud. Hrvatsku su sekunde dijelile od uvrštenja na Internet (www.zemljakretena.com), jer nije mala stvar biti jedina tv na svijetu bez i sekunde vlastitog zabavnog programa.
IVAN STARČEVIĆ, Nacional, 13.5.2003.

Što mislite o Christini Aguileri i Britney Spears?
Ne slušam takvu vrstu glazbe. Ako želiš biti drolja, budi drolja. Ako se zbog toga osjećaš sjajno - učini to. No, ako se zbog toga osjećaš usrano - onda nemoj. Svatko zna svoje. Kad bi moje dupe bilo manje debelo, možda bih ga i ja svuda pokazivala.
PINK, intervju u mjesečniku KOOX (na pitanje Zaka Bošnjaka), svibanj 2003.

(povodom Svjetskog dana slobode medija, 3. svibnja)
Ne možemo samo reći da nismo zadovoljni medijima nego moramo postaviti pitanje koliki je stupanj zloporabe vlasti i kakvu ulogu mediji u tome imaju. Novinari jako griješe jer ne traže saveznike, a čak ih i podcjenjuju. Njihovi su pravi saveznici nevladine organizacije, profesionalne udruge novinara i udruge za zaštitu ljudskih prava.
BOŽIDAR NOVAK, Vjesnik, 3.5.2003.

Iza Flaming lips i Mercury Rev na popisu Daveovih (Fridmann, op. ur.) klijenata nalaze se i ništa manje razvikana imena poput Mogwai i Dot Allison, pa nije teško izračunati da je njegov angažman na mixu i masteringu albuma "Drveće i rijeke" (album PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS - op. ur.) značajnije priznanje za minuli rad od svih dosad osvojenih "Porina" i "Crnih mačaka".
ILKO ČULIĆ, Nacional, 22.4.2003.

Prije 100 godina svi su morali mrziti Židove, danas svi moramo mrziti muslimane. Stalno moramo nekoga mrziti, pa onda, nakon sto godina, papirnatim glavama bivših žrtava slati poruku, mi smo civilizirani, mi smo protiv nepravde, mi smo protiv nasilja!
VEDRANA RUDAN, Nacional, 15.4.2003.

Ružno je to reći zbog onih koji su poginuli, zvuči uvredljivo i bešćutno prema njihovim obiteljima, ali po strani od zastava na lijesovima i svečanih plotuna na pogrebima, svi koji su u posljednja 3 tjedna izdahnuli u Iraku samo su dim iz auspuha, čađavi ostatak od nafte iz 4-taktnih limuzina, nafte koju je George Bush uspio oteti Sadamu Huseinu.
ANTE TOMIĆ, Jutarnji list, 12.4.2003.

BAGDAD IST GEFALLEN!.
RTL (novinar Ralf Hoogestraat), 9.4.2003.

Ovih dana CNN ne isporučuje strah, nego nešto što su ratni izvjestitelji oduvijek htjeli objasniti: nevjerojatnu dosadu rata. Vidimo ljude kako sjede u rupi u pijesku, ništa ne vide, a oko njih se događa nešto o čemu nemaju pojma. To je izvorni doživljaj rata. Rat je na jedan čudnovat način nespektakularan.
BORIS GROYS, njemački filozof, u Profilu, prenio Feral Tribune, 5.4.2003.

Cijeli je stilistički paradoks hrvatske pop-scene sadržan upravo u činjenici da je upravo Lukić na Porinu zapravo osvojio nagradu za najbolji rock album, a na Crnom mačku za najbolji pop album. I sad ti reci popu pop, a rocku rock.
SVEN SEMENČIĆ, Globus, 28.3.2003.

... baš u jeku apokalipse treba raditi i raditi svemu usprkos jer rat je opstrukcija bilo kakvog razmišljanja, ljubavi i rada.
DUBRAVKO IVANIŠ - RIPPER, Globus, 28.3.2003.

NEMOJTE VODITI RAT - JEBITE SE!
EL BAHATTEE (na Crnom mačku, 21.3.2003.)

JEDITE KURAC!
EL BAHATTEE (na nastupu na Porinu 16.3.2003., natpis na američkoj zastavi)

Ovaj trend neodesničarske fašističke vlasti vrlo je antiženski, nevjerojatno imperijalistički nastrojen, bez ikakve poniznosti, totalno arogantan i globalno dominantan. Za mene je to izrazita antiteza "Vagininim monolozima" jer pokreću je testosteroni. Ta vlast podsjeća na veliko svjetsko silovanje.
EVE ENSLER, Feral Tribune (intervju Tonija Gabrića), 22.3.2003.

Jedan lijep transparent na antiratnim demonstracijama u New Yorku pretprošlog tjedna pogodio je bit stavivši predsjedniku Bushu u usta sljedeću izjavu: "Što me briga za mišljenje američkog naroda, nije me on izabrao."
KLAUS THEWELEIT, njemački filozof, u Profilu (prenio Feral Tribune, 15.3.2003.)

Ja ću reći da je doista bilo prerano za sva tri filma, ali zbog toga sam i snimio prethodna dva, pa ću i ovaj. Da je sada, eto, sazrelo vrijeme za takav film, onda ga i ne bih radio. Pa što bi trebali raditi ljudi u kulturi nego raditi ono za što se smatra da još nije sazrelo vrijeme.
VINKO BREŠAN, Nacional, 4.3.2003.

Koje su dobre, a koje loše osobine novog Zakona o HRT-u?
Nikakav zakon, ni novi ni stari, ne može riješiti temeljni problem HRT-a i Hrvatske, a to je da u nas nitko ne želi ili ne može razmišljati dugoročno.
DAMIR MATKOVIĆ (na pitanje Zlatka Šimića), Jutarnji list, 1.3.2003.

Uopće, veličanstveni dočeci ponedjeljkom Hrvatima su već prešli u naviku, nešto poput dočekivanja Pape - pri čemu je Ivan Pavao, za razliku od Ivice i Janice, ipak samo vječiti Drugi - i nitko u stvari nema pojma što će ovaj narod i njegova Vlada raditi sljedećeg ponedjeljka, osim ako do tada neki deklarirani Hrvat ne osvoji kakvo svjetsko prvenstvo ili barem Nobelovu nagradu. Recimo, Ponedjeljko Fabrio.
BORIS DEŽULOVIĆ, Globus, 21.2.2003.

(O Thompsonu) Kako se u Hrvatskoj razvijaju trendovi, uskoro možemo očekivati i rokera koji se zove Uzi ili Kalašnjikov, a ni Bazuka ne bi bio loš nadimak za prsatu pjevačicu domoljubnih pjesama.
ZORAN FERIĆ, Nacional, 11.2.2003.

U čemu crpite životnu inspiraciju?
U osobama koje sam upoznala. Recimo, jedna velika umjetnica mi je rekla kako nije svakom dano da upozna patnju. I, naravno, u autobiografijama i biografijama velikih ljudi. O velikim usponima i padovima, kao što je bilo kod Isidore Duncan.
NATALIJA ĐORĐEVIĆ (na pitanje Izabele Ivčić), Nacional, 4.2.2003.

Veliki sam protivnik diletantizma. U našoj politici ima paradera i slatkogovornika, samoukih političara koji nas stalno stavljaju u krivnju. Politika bi trebala biti potvrda rada. Šminkerska pozicija ničim ne rezultira i ja na to ne pristajem.
ARSEN DEDIĆ (dobitnik Goranovog vijenca, pjesničke nagrade), Jutarnji list (Magazin), 1.2.2003.

... nam svaka zdrava navika predstavlja problem. Mi smo čudaci. To je dobro, tješim se, jer primjećujem da se ljudi najlošije snalaze u tim urednim životima, kao stvorenim za subverziju. Napravite si bazu ekscentričnosti, ne želite li se pretvoriti u manijaka koji u baloneru ide po parkićima.
MILANA VUKOVIĆ-RUNJIĆ, Globus, 24.1.2003.

..."volim svoj život, vidim, čujem i osjećam... zadovoljna sam. Slobodna sam... Život je tako dobar da ne mogu šutjeti, vrištala bih... čarobno je... Najslađe je biti Alica u zemlji čudesa". Pišem te riječi s poštovanjem (i malo) zblenut. Bože, i to postoji!, pak pročitam konac još tri puta: "i imam predivne prijatelje i volim ih. I sebe isto. Jupiiii!" I mislim si - Mirjana Vodopija i ja smo poput Yina i Yanga.
ŽELJKO JERMAN, Jutarnji list, 18.1.2003.

Modernistička poetika šoka mene, zapravo, ne zanima, niti mislim da je danas poslije Montyja Pythona, Tarantina ili Welsha ikoga moguće šokirati gadarijama.
ZORAN FERIĆ, Jutarnji list (Kultura), 11.11.2003.

Svaki je život pun boli, a načini preživljavanja tih stanja su raznorodni. Tetovažom bol može izaći na površinu, drogom i alkoholom može se zaboraviti, a izlaz sam ponašao trpanjem knjiga, CD-ova i DVD-ova u sebe. "Snifam" Tolstojeve citate i "bodem" se dobrom glazbom.
DAVID BLANE, iluzionist, Večernji list, 27.12.2002.

(r.i.p. JOE STRUMMER - JOHN GRAHAM MELLOR, THE CLASH, 21.8.1952. - 22.12. 2002.)

"Umro je u ono doba godine kad se njegovi fanovi osjećaju izgubljenima u globalnom supermarketu. I onda dođu doma i, umjesto pjesme "White Christmas" Irvinga Berlina koja odjekuje iz svih zvučnika, odvrnu "White Riot".
PREDRAG LUCIĆ, FERAL TRIBUNE, 28.12.2002.

Generacija X 22. prosinca izgubila je svoga Johna Lennona.
ANTE PERKOVIĆ, Jutarnji list, 28.12.2002.

Moj krajnji cilj je smijeh. To je moj bog, sve ostalo je kaco.
FRANCI BLAŠKOVIĆ, NACIONAL, 24.12.2002.

Nolan je postmoderni agnostik: za njega najgori čovjekov pad nije grijeh, nego zabluda. Njegovi likovi bivaju prokleti ne zbog moralne pogreške, nego zbog pogreške spoznaje.
JURICA PAVIČIĆ, Jutarnji list, prilog MAGAZIN, 21.12.2002.

U oštroj konkurenciji Lynchovih košmara "Mullholland drive" je najkošmarniji: to je trosatni ludi trip, sustav ruskih babuški u kojem više ne znate tko koga sanja i tko je čija halucinacija. Genijalni film koji nije za svakoga.
JURICA PAVIČIĆ, Jutarnji list, prilog FILMSKI VODIČ, 15.12.2002.

Što se tiče mojeg romana u kontekstu recentne hrvatske književnosti, samohvala bi izgledala doista morbidno, kao obični bolesni truizam. Otprilike kao da Janica Kostelić dođe u društvo paraplegičara i počne se hvaliti da skija bolje od njih.
MILKO VALENT, Jutarnji list, 7.12.2002.

Najteže, najuzaludnije i najvažnije je pisati poeziju.
SIMO MRAOVIĆ, Vijenac, 28.11.2002.

Pogreške ponavljaš dok god ne shvatiš da si budala. Tek kad shvatiš da si budala, onda to zapravo nisi.
ANTE KOSTELIĆ, Večernji list, 24.11.2002.

Punkeri sami možda odbojno djeluju dijelu općinstva, bakice se prepadnu pa zdime kad ih vide nepočešljane i odrpane, no prava je istina da su oni puno finiji svijet od, recimo, manekenki, darovitih nogometaša ili dužnosnika stranačkih mladeži.
ANTE TOMIĆ, Jutarnji list, 16.11.2002.

Kad sam ja došao u ovo ministarstvo, otišlo je nekoliko muškaraca i žena. Ono što mogu sa žaljenjem ustanoviti jest činjenica da sam očito u godinama kad slabo primjećujem razliku je li netko žena ili muškarac.
ANTUN VUJIĆ, Jutarnji list, 10.11.2002.

Glazbom se mislimo baviti kao što moj tata odlazi na pecanje. dakle, baci udicu kad je lijepo vrijeme
NENAD MARJANOVIĆ FRIC (ex KUD IDIJOTI, sad u bendu EX PISTOLS), Večernji list, 31.10.2002.

... još me fasciniraju pjesme na 3 akorda, koje su dobre i koje možeš pjevati kad se napiješ, a da nisu "selo veselo".
DAVOR GOBAC, Jutarnji list, 25.10.2002.

Za mene je ljubav negativno i neproduktivno stanje između zaljubljenosti i mržnje, bolesna ovisnost neslobodnih jadnika. Ako ljubav na Zapadu sahne, to mi je pozitivno: manje ljubavi, više zaljubljenosti!
BORIVOJ RADAKOVIĆ, Elle, 18.10.2002.

... u Srbiji ima velikih glazbenih virtuoza. Recimo, u Beogradu Oliver Mandić, koji je pokrenuo cijeli đir ritam-glazbe, samo što ga u Hrvatskoj ne vole spominjati jer je bio u dilu s Arkanom. A Arkan mi je bio bodigard 1989. godine
DINO DVORNIK, Reporter, 8.10.2002.

ZZ TOP spadaju među rijetke izvođače koje je moguće usporediti samo sa njiima samima.
DARKO GLAVAN, Večernji list, 4.10.2002.

Danas se sve više čita, ali sve manje Kafka, Dostojevski ili Krleža, sve više se sluša, ali sve manje Bach. To je danak razvoju tehnologije, standarda, ljudi mnogo brže žive, pismenost je raširenija, ali najčešće je plitka i površinska.
SINIŠA ŠKARICA, Nacional, 24.9.2002.

Između ostalih, muči me pohlepa za izrazom. Uvijek je to zazivanje svetog užasa komunikacije, fascinacija artikuliranom porukom.
DORTA JAGIĆ, Vijenac, 19.9.2002.

Što je više njegova publika pisala grafite "Mesiću, idi na Balkan", Thompson se sve više balkanizirao tako da se danas hard core opus Gorana Bregovića spram Perković Marka doima poput bečke filharmonije.
JURICA PAVIČIĆ, Jutarnji list, 14.9.2002.

Mislim da je obrazovanje preduvjet bilo kojeg napretka.
ZLATKO ŠEŠELJ, Globus, 6.9.2002.

Jednom se u Poletu 70-ih pokušalo novi žurnalizam definirati idejom da su novine uspješne ako iste ploče slušaju i oni koji ih rade i oni koji ih čitaju. ma taj Polet je zbilja kriv za sve!
Vladimir Tomić, KLIK, rujan 2002.

Aralica nikad neće shvatiti da se voljeti može mimo države, da postoje slobodni ljudi koji nikad ne pomisle što će o njihovim brakovima, ljubavima i prijateljstvima misliti sreski komitet, župnik ili stranačka središnjica, te da postoje ljudi kojima je seks s državom i partijom neusporedivo neugodniji od seksa s muškarcima.
MILJENKO JERGOVIĆ, Globus, 23.8.2002.

Tko je najveći tekstopisac u Hrvatskoj? Inicijali mogu biti i Z.S.
- J.B.Š.!
GIBONNI (na pitanje u rubrici Mjera za mjeru), Večernji list (Ekran), 16.8.2002.

Samo dvaput u životu svoje sam godine praznovjerno vezivao za nečije tuđe. S navršene 33 mislio sam na Isusa Krista. Danas, s 36 pomišljam na Marilyn Monroe. Ne pijem pilule za spavanje i pomalo se uzdam u to što sam muško i što ni samom sebi ne mogu biti tako divan.
MILJENKO JERGOVIĆ, Jutarnji list, 10.8.2002.

Kojim jezikom vi govorite? (Zrinka Ferina)
Pa, ja govorim našim. To je taj mrtvi jezik. koji bi se moglo nazvati "našim". A na ciganskom mi je bilo slatko pisati, osjećao sam se kao na početku kad uvijek pišete gluposti jer ste očarani vezom muzike i riječi. Zato su prve ploče Bijelog Dugmeta kao i one Beatlesa onakve gluparije.
GORAN BREGOVIĆ, Nacional, 6.8.2002.

Njegova pozicija je paradoksalna. On je nešto poput De Sadea koji želi prestati. No, ne vidi načina - jer se iz koncepta "orgija" više ne može vratiti u koncept "ljubavi". To je, po Huellebecqu, zapravo, paradigmatska pozicija današnjeg zapadnjaka.
ROBERT PERIŠIĆ (o Huellebecqu), Globus, 2.8.2002.

Pjevati za pedere, hadezeovce ili vatrogasce, meni je svejedno.
SEVERINA, Globus, 26.7.2002.

... ja sam u biti fan improvizacije. Zašto? Jer improvizacija znači život, komunikaciju. I to je za mene to.
TAMARA OBROVAC, Feral Tribune, 20.7.2002.

... za napredak čovječanstva u ovom trenutku kudikamo je važniji duhovni nego materijalni razvoj.
DALAJ LAMA, Nacional, 9.7.2002.

Pričamo o guzicama, o seksu, face liftingu, a ne o suštini, a suština je da ne sudjelujemo u kreiranju vlastitog života, nego da smo robovi.
VEDRANA RUDAN, Nacional, 9.7.2002.

Ako si iskren, teško je biti heavymetalac sa pedeset godina ili punker sa šezdeset, osim ako niste pod utjecajem ljepila.
GIBONNI, Večernji List, 5.7.2002.

Kod nas je kulturna sredina za intelektualnu solidarnost još manje sposobna nego što je domaća politika sposobna za koaliranje. Svima nedostaje cilj. A bogme i hrabrost. Hrvatske junačine, zapravo moralni patuljci, jurišaju na ideološke protivnike, pogotovo ako nemaju čistu krv. Samo što gnjev tih jurišnika ne pogađa one na koje su ga usmjerili. Njihove mete i tako su već godinama u duhovnom egzilu.
SIBILA PETLEVSKI, Globus, 28.6.2002.

Jeste li praznovjerni?
Da. Vjerujem u prazno.
SANDRA ANTOLIĆ, Večernji list (Ekran), 21.6.2002.

Ja se u tu stvar možda i ne razumijem najbolje, od utakmice s Ekvadorom gledao sam svega skupa najviše 20 minuta, ali ono što sam tamo vidio, uistinu je imalo jako malo sličnosti s balunom. Možda je izdaleka podsjećalo na ispašu goveda, ali nogomet to doista nije bio.
ANTE TOMIĆ, Jutarnji list (Magazin-Kultura), 15.6.2002.

Što povezuje britansku kraljicu Elizabetu II i rock'n'roll? Sudeći po nedavno planetarno prenošenom koncertu iz vrta Buckinghamske palače, jedan od mogućih odgovora mogao bi glasiti: pedeset godina uspješne vladavine.
DARKO GLAVAN, 7.6.2002. Večernji list (Ekran)

A najveći bi mi gušt bio da Vatreni dođu u finale. Pa da za vrijeme finalne utakmice, svih devedeset minuta, sjedim na balkonu i kopam nos.
ZORAN FERIĆ, Nacional, 4.6.2002.

Možda je Manu Chao subglobalista pre nego antiglobalista. Silom prilika, dakako. Jer antiglobalizam nije moguć. Čim se protiv nečega borite, koristeći njegova oružja i resurse, vi samim tim, makar i kolateralno štetno, osnažujete njegov mehanizam.
SLOBODAN VUJANOVIĆ, Vreme, 30.maj. 2002.

Mogli su mi biti uzor Mozart i Beethoven, ali kako kad su Paul McCartney i Jagger bili živi, a oni mrtvi?
ĐORĐE NOVKOVIĆ (skladatelj i diplomirani dirigent!), Globus, 28.5.2002.

Nama nije potrebno da živimo u skladu s nekim prirodnim ili ljudskim zakonom, naprosto nam je potreban konsenzus, generalna halucinacija.
DOUGLAS RUSHKOFF, Globus, 24.5.2002.

... postmoderan je onaj tko je svjestan postojanja televizije, Interneta i mobitela.
STEVEN SHAVIRO, Jutarnji list (Magazin), 18.5.2002.

Istina je, naime, kako god strašna i optužujuća bila, najbolja ideologija u umjetnosti.
MILJENKO JERGOVIĆ, Globus, 10.5.2002.

Ako je Porin dopustio da njegova pozornica postane gnijezdo u koje će estradne kokoši polagati jaja svojih frustracija, onda je razumljivo da se u patetične izjave članova Upravnog odbora o tzv. dignitetu nagrada počinje sve manje vjerovati.
DRAŽEN VRDOLJAK, Večernji list (Ekran), 3.5.2002.

U "Milijunašu" te oduševi, ali i malo rastuži, da postoje ljudi s takvom inteligencijom da ne znaju ništa. Rastuži te što nisi kao oni, pa trošiš svoj život razmišljajući o Pašaliću i Sanaderu, o ubijenim i silovanim djevojkama, o bagerima u Jeninu, o pljački Riječke banke, o epidemiji raznih boleština, umjesto da što bezbrižnije i lakše živiš ovaj jadan život što ti ga je Bog dao i budeš lagan kao list na vjetru i mudar kao Pero Petak. Nedokučiva je genijalnost neznanja. To je nešto što se ne može naučiti, niti spoznati, djelo božanske inspiracije.
MILJENKO JERGOVIĆ, Jutarnji list, 27.4.2002.

Za sebe mislim da još uvijek moram izgledati kao glazbenik, da još uvijek sebi ne mogu dozvoliti da izgledam kao Đorđe Balašević. Jer on meni izgleda kao da je vlasnik mini-marketa, uopće ne izgleda k'o glazbenik. Ja mislim da to čovjek mora zaslužiti da tako izgleda.
GIBONNI, PLAY, travanj 2002.

Zašto pod svaku cijenu želite zadržati festivale poput pulskog i dubrovačkog koji su izgubili stari sjaj, koji puno koštaju i za koje lokalna zajednica ne pokazuje dovoljan interes? Je li istina da se bojite ukinuti ih?
Najmanji je problem nešto ukinuti. Dapače, ja bih u tom slučaju imao prilično topova iz kojih bih mogao tući. Ali nije stvar u ukidanju nego u poštovanju i unapređivanju.
ANTUN VUJIĆ, Jutarnji list (Magazin), 13.4.2002.

Je li novi val bio vrhunac? Ako su u konkurenciji staro Bijelo Dugme i novi Gibonni, onda Mirković uopće ne treba skupljati dokaze. Dosta je da pusti Haustor s Trećeg svijeta.
ILKO ČULIĆ, Vijenac, 4.4.2002.

O samoj seriji "Novo doba" tek ću reći da mislim kako bolje u posljednjih 10 godina na HTV-u nije bilo. Prije toga istu sam stvar mislio o "Našim i vašim", u režiji Vanče Kljakovića. Ta serija je prije Hribarove bila najpljuvanija. A sve, vjerojatno, zato što se u Tuđmanovo vrijeme nije smjelo otvoreno pisati i govoriti o bilo čemu, pa ni o televizijskim serijama i filmovima. E, bijedni Franjo, jadni Franjo...
MILJENKO JERGOVIĆ, Jutarnji list, 30.3.2002.

Trenutačno zarađujem na svojoj glazbi, ali novac je tu prije slučajnost nego namjera. Kada bi mi netko sutra rekao da ako nastavim stvarati glazbu, nikad za to neću biti plaćen, ja bih je i dalje stvarao dok ne umrem.
MOBY, Nacional, 19.3.2002.

... poezija je samo rezultat, tj. posljedica posebne psiho-građe koja svakako ne zna igrati nogomet ali možda zna nešto drugo, nešto iz duhovne prakse, što nasreću ne podliježe nekakvim ekonomističkim kategorijama načelno nezainteresiranog čina. Šaman u sibirskom selu, kao što znate, može izliječiti susjeda ali ne može naći curu...
BRANKO MALEŠ, Jutarnji list, 16.3.2002.

Filmovi su poput maratona, reklame kao sprintovi; a sjajno je kad u život možete unijeti raznolikosti.
TONY SCOTT, HOLLYWOOD, ožujak 2002.

Nisam pala u iskušenje da se ozbiljno bavim novinarstvom jer mi se činilo da je okrutan i nerijetko bez skrupula. Radije volim biti prijatelj i zabavljati ljude, nego da me tretiraju kao - njuškalo.
NATAŠA DORČIĆ, Nacional, 26.2.2002.

Izuzmemo li ratne strahote, uspjeh glazbenog talenta Tončija Huljića i Dražena Budišu kao takvog, ja me znam da je išta bilo tako porazna slika našega mentaliteta kao oni nesretnici što su se preko telefona jagmili oko majmunarija koje je Krivić, čak i ne osobito slatkorječivo, nudio na OTV-u.
ANTE TOMIĆ, Jutarnji list, 23.2.2002.

Mislim da veliki dio problema leži u tome što institucije nisu dovoljno napadane. One su vrlo sigurne na svojim pozicijama moći i njih se ne napada s pozicije urbane, underground i bilo koje druge supkulturne politike. Stoga se u njih ne penetriraju neke nove ideje. To je problem i alternativne i institucionalne kulture, jer nijedna ne može ići dalje. Institucionalna ne može zato što joj fali novih ideja, a alternativna ne bi smjela biti pasivna.
KATARINA PEOVIĆ - VUKOVIĆ, Feral Tribune, 16.2.2002.

Poput prave Slavonke, ubijam se u šunki, sočnim odrescima, čvarcima i kulenu. Divim se vegetarijancima!
INDIRA MUJKIĆ, IQ broj 5, siječanj 2002.

Je li vam bilo neugodno s Leonom Lučevim snimati scenu vođenja ljubavi?
Ne uzrujavam se zbog toga što se digla prašina zbog mojih sisa, a nikoga nije smetalo što se Leon u novinama pojavio kompletno gol. To je naš mentalitet: super je kad je frajer gol, ali sise su sise.
NINA VIOLIĆ, NACIONAL, 29.1.2002.

Izuzetni uspjesi znanosti doveli su do nerazumljivosti. Tko može pratiti fiziku, biologiju? Pa i humanističke znanosti? S druge strane: nikada nije trebalo više razuma, uvjerenja da se neka životna pitanja trebaju voditi s malo pameti.
MILIVOJ SOLAR, Feral Tribune, 2.2.2002.

Kod nas se desničarenjem smatra slabost prema ustaštvu, a ujedno su i sve ostale socijalne postavke pobrkane pa vlada danas vodi desničarsku politiku, koju HDZ kritizira s ljevičarskih pozicija.
ŽARKO PUHOVSKI, Nacional, 29.1.2002.

Je li vam bilo neugodno s Leonom Lučevim snimati scenu vođenja ljubavi?
Ne uzrujavam se zbog toga što se digla prašina zbog mojih sisa, a nikoga nije smetalo što se Leon u novinama pojavio kompletno gol. To je naš mentalitet: super je kad je frajer gol, ali sise su sise.
NINA VIOLIĆ, NACIONAL, 29.1.2002.

Ovo je zemlja bez konzekvenci (u raspravi o sudstvu)
ČEDO PRODANOVIĆ (odvjetnik), LATINICA, 28.1.2002.

Ovo još nije sredina koja bi cijenila intelektualni posao, pogotovu ako niste sam svoj promotor. Analiza stanja dovodi do utučenosti, a zapravo bi morala rezultirati gnjevom, odlučnošću da se pokaže prstom na ono što je očigledno, a što se iz vlastite komocije ignorira.
SIBILA PETLEVSKI, Globus, 25.1.2002.

Pisati i govoriti ono što čovjek misli, ne vodeći računa o očekivanjima razuzdane gomile, isto je što i provozati se u svom novom Jaguaru kroz sirotinjske favele. Koliko je ugodno, toliko je i iritantno.
MILJENKO JERGOVIĆ, Jutarnji list, 19.1.2002.

Od Dore i naših pokušaja na Eurosongu gora su i skuplja samo nastojanja uvijek istih redatelja, od čijih filmova i kritika i publika dobiva osip, da novcem poreznih obveznika i hrvatskim filmom pokažu Srbima, Europi i svijetu kakva smo mi to filmska velesila.
ALEKSANDAR DRAGAŠ, Jutarnji list, 18.1.2002.

A kod mene ne postoji nikakav pritisak iznutra. Nema potrebe za tim jer život je ogroman i ne treba se stvarati pritisak oko toga hoćete li danas pobijediti ili nećete. Treba se zaustaviti, otići u šumu i slušati ptice kako pjevaju jer život prolazi dalje. U trenutku kad sam ja danas pobijedio, na drugom kraju svijeta rodilo se neko dijete, nekomu je umro djed, uopće nije važno to što sam ja danas pobijedio. Važan je put, važno je biti ponosan na svoj put. Nije važna moja današnja pobjeda nego sve moje dosadašnje pobjede.
IVICA KOSTELIĆ, Nacional, 15.1.2002.

Uvijek se pitam: kako to da je legitimno prikazivati čak i najkonkretnije zločine, veličati rat, pisati glatko i bez ustezanja o ubojstvima i mučenjima, a da se erotika i seksualnost smatraju tabuima. Baš zato se suprotstavljam tom smrtovnjačkom principu, tanatičkoj kulturi kao što je naša, koja se zatvara, koja je sva u prošlosti, koja samo slavi mrtve, obljetnice pogibija i stradanja, a ne veseli se životu, sadašnjosti, novome. Takvoj je sredini erotika provokativna jer podriva sliku svijeta i održavanje navike da se živi onako kako su živjeli preci.
BORIVOJ RADAKOVIĆ, Nacional, 8.1.2002.

Senzacionalan uspjeh splitskih freakova koji bob-četverosjed treniraju na plus trideset, gurajući golemi željezni karet po tartanu Hajdukova stadiona, najčudesnija je hrvatska novogodišnja bajka i najljepši novogodišnji poklon Hrvatima koji su gotovo počeli vjerovati kako su jedina četiri načina da se iz ovoga gliba nekamo pobjegne - ubiti, ukrasti, prevariti ili se kandidirati na izborima.
BORIS DEŽULOVIĆ, Globus, 4.1.2002.

A Rundek je bija pravi. Malo mu je što je pametan, nego još i zna svirat. I kad to spojiš, ispadne raspjevana pamet.
ĐERMANO SENJANOVIĆ, Feral Tribune, 29.12. 2001.

Osobno nemam dojam da sam važan, ali kad promislim temeljitije, televizija je strašno važna u zemlji u kojoj tek svaki peti čovjek kupuje novine, u kojoj su naklade knjiga od 500 primjeraka visoke, u kojoj ne postoji kultura čitanja, gdje se u kazalištima održavaju proslave, a kina se zatvaraju jer nema gledatelja.
MIRKO GALIĆ, Jutarnji list, 28.12.2001.

Prosinac: Fantastično je uspjela humanitarna akcija za 86 djece koja ne čuju. Uporedo s tim ide akcija za djecu koja ne vide. A poslije toga hitno od prvog dana 2002. treba pokrenut akciju enormnih razmjera. Za daleko veći broj političara koji ništa ne razumiju.
TANJA TORBARINA, Globus, 28.12.2001.

Pripadam mainstreamu i mislim da je to normalno, baš kao što će i današnji mladi underground bendovi jednoga dana biti mainstream. Ne znam što su danas Rolling Stonesi, recimo. Postoji jednostavno dan kad više nisi dovoljno opasan. Premda ja na ovoj sceni i nisam vidio dovoljno opasnih osim Majki. Ni jedan drugi bend nije mi izgledao kao da su došli opasni frajeri pa sad svi strepe, od redatelja do kamermana, jer nitko ne zna koji je sljedeći njihov potez, što će se dogoditi. A sad, što je Bare danas? Je li i on mainstream?
JASENKO HOURA, Nacional, 25.12.2001.

Prvo smo u Janici otkrili snježnu kraljicu, onda u Ivici skijaškog superstara, a sada i u bobu četverosjedu olimpijsku atrakciju; nađemo li danas-sutra na Sljemenu tragove jetija, nitko se više neće čuditi.
DRAŽEN MATOŠEC, Feral Tribune, 22.12.2001.

Počelo me bit straj upalit televiziju. Kako je god upalin, neko umre. Danas (9.12.2001.) je umra Mirza Delibašić. Nekim bi ljudima tribalo zabranit umrit.
ĐERMANO SENJANOVIĆ, Feral Tribune, 15.12.2001.

... rat se zapravo vrti oko 500 njemačkih maraka. Kakvi Srbi, Hrvasti, Muslimani? Rat se vodi zbog nafte, šlepera, droge, oružja! ... Sve je to zbog tuđih veš-mašina i televizora. Mi smo lopovski narod! Ovdje je oduvijek smisao bio u kriminalu. Tu nijedna država nije uspostavila vlast: ni Austro-Ugarska, ni Jugoslavija, a mi sami još manje. Čak ni jedan diktator nije uspio uništiti taj duh kriminala.
DAVOR SUČIĆ SULA - SEJO SEXON (ZABRANJENO PUŠENJE), Feral Tribune, 8.12.2001.

Kad smo kod seksa, kad ste imali svoje prvo seksualno iskustvo?
Oko 11.30.
DANIJELA MARTINOVIĆ, Večernji list (Ekran), 30.11.2001.

Kriteriji su se srozali do te mjere da više na cesti ne možete uhvatiti nekoga tko ne pjeva ili nije nešto snimio. Radiopostaje puštaju što god se pojavi. Kod nas ima više pjevača nego stanovnika.
ZRINKO TUTIĆ, 23.11.2001. Večernji list

Naime, sve dok se polagano, korak po korak, ponovo ne afirmiraju vrijednosti reda, rada i postupnosti, štednje a ne drpačine, sposobnosti, a ne rodijačkih veza, strpljivosti a ne bahate agresivnosti, plaćanja a ne prijevare imat ćemo moralnu žabokrečinu i gospodarsku vododerinu na kojoj se ništa ne može održati ni zadržati.
ZORAN FERIĆ, Nacional, 20.11.2001.

Droga je došla prije love, to je jedno od rijetkih mjesta gdje smo u kontaktu s našim najdavnijim precima. To je jedna od tri-četiri najstarije stvari na svijetu, skupa sa spolnom željom, kurvama, strahom od smrti i bogovima.
DAMIR PILIĆ, Vijenac, 15.11.2001.

To su pametna dica. Sve prirodno. Vino, livada, grm. Puno lipše i opuštenije, nego ić u neki disko, pa plaćat kartu, pa gužvara samo takva, pa nikad ne znaš ko će u tri ujutro popi.... i napravit teksaški masakr.
DRAGAN LUKIĆ, Globus, 16.11.2001.

Sabor zavređuje ispriku, pa makar Čačićevu, tek ako se prije toga sam ispriča naciji zato jer je ono što jest, a ne ono što bi trebao da bude.
SREĆKO JURDANA, Nacional, 6.11.2001.

Kikoćeš se u društvu, igraš se autićima?
Dobil si po glavi stanovnika?
Kaj te ždere?
Jesi li kad pijan vodio emisiju?

- pitanja Roberta Knjaza - Siniši Cmrku, Globus, 2.11.2001.

U kome ste vi prepoznali "Velikog meštra sviju hulja"?
Najlakše bi bilo reći da je to Ivić Pašalić, no kad se to kaže, zvuči previše banalno. On može biti samo jedan aparatčik u produkciji zla.
VILI MATULA, Vjesnik, prilog ANTENA, 26.10.2001.

Nitko ne može kompromitirati hrvatsku desnicu koliko ona sama... Politički prosvjed na Jelačić placu politički je trijumf režima. Njegova implicitna poruka glasi: bilo kakva vlast bolja je od Čondića, Rojsa, Podruga, Bobetka i sličnih.
SREĆKO JURDANA, Nacional, 23.10.2001.

Poput strasti, pisanje je čista, nenarušena taština. U kojoj ste vi, vi, i još malo vas.
MILANA VUKOVIĆ, Globus, 19.10. 2001.

Tko vas može nasmijati?
Kad pogledam samu sebe u zrcalo.
Da možemo ući u vašu glavu, što bismo tamo našli?
Kuršlus. Lastavice, vrapce i prašinu.
Jeste li se kad napili i koje piće najviše volite?
Jesam, a volim i vino i pivo.
Kako zamišljate savršenu sreću?
Sada sam stvarno sretna, ništa mi ne fali. Volim plaziti jezik.
JANICA KOSTELIĆ, Jutarnji list (intervju: Vanja Nezirović), 11.10. 2001.

Za najljepšu mučeničku biografiju na svijetu ja, sasvim iskreno, ne bih dao ni pet para i zapravo me malo plaši ovo naše društvo koje toliko obožava patnju. Jer to znači prezirati život, a prezirati život je vrlo nepristojno, pa i opasno. Evo, sada mi je ponovo palo na pamet kako je Aralica ispao žrtva. Možeš si misliti, on da je žrtva!? S njegovom penzijom!?
ANTE TOMIĆ, Jutarnji list, 6.10.2001.

Hrvatska televizija je beznadno skolastičan mastermind koji se grozi eksperimenata, gnuša prakse, boji inicijative, užasava otvorenog prostora i - što je najgore - tu svoju grozomornu profesionalnu zatucanost prenosi na svaku novu generaciju namještenika.
DRAŽEN MATOŠEC, Feral Tribune, 29.9.2001.

... Izrael se mora prestati širiti na palestinski teritorij, prihvatiti formiranje palestinske države, učiniti Jeruzalem internacionalnim gradom i tada će arapski i muslimanski terorizam u najvećoj mjeri nestati.
dr. STEVAN DEDIJER, Jutarnji list, 22.9.2001.

I još HT ima obraza ić s reklamom na televiziju da je pojeftinija Internet. Je, kruv vam je poskupija, ali su vam zato pojeftinili dijamanti. A ako ćemo pošteno, komunikacija priko dijamanata puno je uvjerljivija od one priko telefona.
ĐERMANO SENJANOVIĆ, Feral Tribune, 15.9.2001.

Na kojim ste drogama, jeste li jeli kad drogu s kazana?
Na kojim smo drogama? Na ljubavi.
(odgovor grupe TBF na pitanje Roberta Knjaza, Globus, 7.9.2001.)

Vjerojatno ima komotnijih i ugodnijih gradova od Splita, ali mene ta atmosfera stalno "šuta u guzicu". Ondje se ne priznaju autoriteti. Vidjeli ste to i kod dočeka Ivaniševića. On nije dočekan kao autoritet, nego kao netko njima ravan, s kim će podijeliti pehar. Volim biti u Splitu baš zato da ne bih postao razmažen.
GIBONNI, Nacional, 4.9.2001.

Malo silovitije ću se prihvatiti pisanja, ali to je tako ozbiljan posao, što mali Ivica nikad ne bi mogao zamisliti, no ne bih htjela publiku opterećivati svojim nastranim planovima kao što je pisanje u ovoj ekonomskoj situaciji.
SANDRA ANTOLIĆ, Jutarnji list, 17.8.2001.

... što jadne alkarske žene misle o tome da njihov dragi ima momka? I onda im još taj momak drži koplje?!
ANTE TOMIĆ, Jutarnji list, 11.8.2001.

Motovun se stalno trudio da se njegova publika pred festivalom ne osjeća onako kako se ljudi kod nas osjećaju pred kulturom: kao nevažni uljez pred hramom vestalki.
JURICA PAVIČIĆ, JutarnjI list, 4.8.2001.

Možda u vašoj državi živi narod koji nećete moći staviti pred gotov čin. Pa makar on bio i generalski.
BORIS DEŽULOVIĆ, Globus, 27.7.2001.

Ovi naši sportaši koji kritiziraju isporučivanje generala svi odreda su multimilijarderi i poreze plaćaju u Monte Carlu. Zašto onda o politici ne diskutiraju s tamošnjim princom Rainierom, nego iskorištavaju bijedu ovog prostora kako bi vršili utjecaj na ljude? A nisu ništa drugo nego obični utajivači poreza.
PAOLO MAGELLI, Feral Tribune, 21.7.2001.

... književnost ne smije biti kao odlazak zubaru - boli, ali je korisno - nego mora dati čitatelju neku zabavu, da ga raznježi, nasmije, pouči.
PAVAO PAVLIČIĆ, Nacional, 17.7.2001.

Ako za Budišu i nema nade, za Nadu ima Budiše!
VIKTOR IVANČIĆ, Feral Tribune, 7.7.2001.

... Jer odlučili smo drukčije. To jest isto. Zajedno s našim čitaocima, ostajemo slobodni, između kritike vlasti i recepata šjore Šimice, između nježnih i slojevitih analiza bosanskoga pitanja našega Ivana Lovrenovića i iščašenosti Ćićine Dore, koja se jutros probudila novodizajnirana i u malom formatu. Onako, za dišpet.
HENI ERCEG, Feral Tribune, 30.6.2001.

 

Živim za glazbu, a ono što se dogodi na bini, to je za mene čarolija. Kada je to svaki dan, više nemaš onaj osjećaj da se događa derbi.
GIBONNI, Vjesnik, 24.6.2001.

... neke stvari se moraju obaviti, čak i po cijenu nepopularnosti
IVO BANAC, HTV emisija "Nedjeljom u 2", 17.6.2001.

Gledan televiziju i pivan: "Sunce moje milo, kako mi te uškopilo."
ĐERMANO SENJANOVIĆ, Feral Tribune, 9.6.2001.

Zašto SDP ne želi koalirati s HDZ-om?(pitanje Orlande Obad, J. List)
Jednostavno zato što je ta stranka svojim političkim programom u mnogim područjima devastirala zemlju. Oni svoju politiku nisu promijenili, a današnju poziciju grade na dramatizaciji postojećih problema koje su sami prouzročili, poput nezaposlenosti i pada gospodarskog rasta. Ne postoji ni jedan politički razlog zašto bi se s takvim HDZ-om išlo u koaliciju.
ŽELJKA ANTUNOVIĆ, Jutarnji list, 29/30.5.2001.

On (MISLAV BAGO, op. ur.) je taj novinar koji će večeras (20.5.2001.) ući u Hall of fame, dvoranu slavnih, dobiti Pulitzerovu nagradu za borbu protiv činjenica, stipendiju za studij matematike na Harvardu (kolegij: zbrajanje), člansku iskaznicu HDZ-a s ubojitim brojem 007, pištolj od Ivića Pašalića, usta na usta od Demice Rebića i pravo da se u parkiću iza zagrebačkog Gradskog poglavarstva smije igrati mame i tate s Nenadom Ivankovićem, Miroslavom Tuđmanom i dvojicom brkatih stričeka.
IVAN STARČEVIĆ, Nacional, 22.5.2001.

Kome će narod dati povjerenje? Onima koji su ga upropastili ili onima s kojima je izgubio nadu? I to mi je nekakav izbor.
ZVONIMIR BERKOVIĆ, Globus, 18.5.2001.

Ja inače imam, uza sve te prigovore da se ponašam previše pristojno i odgojeno, preveliku sklonost u privatnome društvu spajati stolove i bacati pjesmu.
VESNA PUSIĆ, Feral Tribune, 12.5.2001.

Ja želim svojim slikama poručiti kako je jednostavniji način življenja bolji način. Ljubav je bolja od mržnje, ljepota od ružnoće. To ja zovem životnim stilom svjetla.
THOMAS KINKADE (najbogatiji živući slikar), Jutarnji list, 5.5.2001.

Prvi svibanj već je ispravno nazvan "Praznik graha" pa je posljedično Uskrs - "Blagdan šunke". Sabor se svađa, narod je gladan, pa zasad, ljudi, ovo naprosto nije dobra niti uvjerljiva zemlja. Sama pak margina je čini se ipak zasad preslabo organizirana kako bi istakla vlastite intelektualce.
Hrvatsku ćemo, unatoč svemu, morati rasprodati, tj. dati u koncesiju. I to se mora učiniti navrijeme. A to samo znači - postići što bolju cijenu. Ako već moramo biti kolonija, budimo kolonija u svili.
BRANKO MALEŠ, Republika, 5-6.5.2001.

Recite što hoćete, ali ja bih se slikao i u Mili i u Mojoj sudbini, igrao nogomet s "Humanim zvijezdama", izvlačio kupone u nagradnim igrama trgovačkih poduzeća, družio sa Sinišom Glumičićem i bio predstavljač na Porinu. Sve ovo samo po sebi su, dakako, budalaštine, ali ako će zbog toga naklade knjiga biti veće od 300 primjeraka, ja mislim da vrijedi. Ili barem vrijedi pokušati.
ANTE TOMIĆ, Jutarnji list, 28.4.2001.

Predsjednik koji nema što raditi, i premijer koji ne zna što bi radio: to je ograničena "bipolarna" skica hrvatskoga demokratskog čuda, koje se - dakako - nadopunjuje i čudom ekonomske prirode.
SREĆKO JURDANA, Nacional, 10.4.2001.

Krćanstvo se, nažalost, ne nasljeđuje, kršćaninom se postaje. 'Muka mi je od kršćana koji se hvale da potječu od kršćanskih roditelja jer im je to jedini znak raspoznavanja', reče netko. Uskrs je stalna poruka i ponuda da se isplati živjeti u dobroti i služenju ljudima jer takav život neće završiti smrću.
don LUKA VUCO, REPUBLIKA, 14.4.2001.

Kad mi neka dama kaže Vi, ja joj kažem da je opscena - jer se obraća meni i "njemu", pa nek se odluči s kim razgovara.
PREDRAG RAOS, HTV "Glamour", 7.4.2001

Liječnički konzilij ovom se prilikom nije oglasio da kaže kako mu je, ali nadati se je da Slobo u zatvoru pati i od zatvora.
ZORAN FERIĆ, Republika, 7.4.2001.

... onaj tko i danas tvrdi da je Tuđmanov idolopoklonik, jednostavno je bolestan čovjek... To su klinički slučajevi. Ne shvaćam što su neki ljudi vidjeli u njemu.
EL BAHATTEE, Feral Tribune, 31.3.2001.

Apsolutno želim sebe dovesti do stanja u kojemu ću se probuditi jednog jutra, pogledati se u ogledalo i reći: "Alka, ti si jedno zadovoljno prase!"
ALKA VUICA, Jutarnji list, 29.3.2001.

... onaj tko i danas tvrdi da je Tuđmanov idolopoklonik, jednostavno je bolestan čovjek... To su klinički slučajevi. Ne shvaćam što su neki ljudi vidjeli u njemu.
EL BAHATTEE, Feral Tribune, 31.3.2001.

Apsolutno želim sebe dovesti do stanja u kojemu ću se probuditi jednog jutra, pogledati se u ogledalo i reći: "Alka, ti si jedno zadovoljno prase!"
ALKA VUICA, Jutarnji list, 29.3.2001.

Cila televizija bolesna, a na bolovanje šalju Stankovića. (kojeg je u emisiji "Nedjeljom u 2" u emisiji s ministrom Ivaniševićem mijenjao Mislav Bago, op. ur.)
ĐERMANO SENJANOVIĆ, Feral Tribune, 24.3.2001.

Odluka da se novac više ne daje novinama Hrvatsko slovo odluka je koju treba pozdraviti. Zaista, takve slobodne novine, pa još k tome i za kulturu, nisu samo nepotrebne. One su jednostavno sramotne... Zaista, sve je to ipak sramota. Da se čovjek zacrveni. Pa bio vrag ili ne bio.
ZVONKO MAKOVIĆ, Feral Tribune, 17.3.2001.

... to mi je nekako tužno, ponekad mi se čini da je u Hrvatskoj strip tako zapušten, da ga moraš sam napisati, nacrtati, objaviti... i onda još i pisati o njemu!"
DARKO MACAN, Nacional, 13.3.2001.

Sve je u "Strunama ljubavi" i oko njih savršeno posloženo, a Tonči Huljić zbilja je hrvatski Goran Bregović. Namrvio je u pjesmu orkestralnog glamura i zeru egzotike, razvukao violinu koja tako poznato zvuči i našao pjevačicu koja će mu, čisto na razini društvene ideologije, popraviti image. Naime, da je istu stvar pjevala Danijela ili Izabela, ili ona treća koja izgleda kao i te dvije, Huljić bi i ove godine propao.
MILJENKO JERGOVIĆ, Globus, 9.3.2001.

Sodoma i Gomora! - to unisono kreštanje velikohrvata i malograđana, turbokatolika i tehnodemokrata, dodatno svjedoči kako ovom žalosnom društvu i dalje treba javno pokazivati Veseljka i Veselu. Sve dok bude onih koji će se javno zgražati nad životom i pritom služiti mise u čast industrijalaca smrti. Sve dok nasilnici nad ljudskom prirodom budu ustrojavali bolesna društva u kojima je golotinja out, a uniforma in. Gdje se na zaruke ide sa džepnim nožem, a u grad se spušta s ručnom bombom. I gdje se cure hvataju poput riba - dinamitom.
PREDRAG LUCIĆ, Feral Tribune, 3.3.2001.

Nisam ovdje da predlažem kako izliječiti društvo, nisam ni plaćen za to. Ja sam nekakav pejzažist vremena, oslikavam doba u kojem živimo.
EL BAHATTEE, Globus, 2.3.2001.

Hrvatska televizija neće postati vjerodostojna institucija liberalne javnosti kada Mirko Galić lupi šakom o stol, već kad se iz te televizije mnogobrojni macani razbježe kao miševi.
VIKTOR IVANČIĆ,
Feral Tribune, 24.2.2001.

Hrvatska televizija u prošlom je sustavu bila toliko neobjektivna da je navijala samo za vlast, dok je u ovom tako objektivna da prikazuje samo oporbu: kako god obrnuli na izborima, furt gledate iste. A sada tobože neutralno, pa i kad se na rivi reve, kao nedavno u Splitu.
DRAŽEN MATOŠEC,
Feral Tribune, 24.2.2001.

Uskoro objavljujete zbirku poezije i kratke proze. Imate li neki haiku?
Imam, nemam, imam, Homeini.
ALEKSANDAR STANKOVIĆ na pitanje Zlatka Šimića,
Jutarnji list, 24.2.2001.

U Saboru se dogodilo nešto nezamislivo: dva dana se raspravljalo o tome treba li funkcionirati pravosuđe i primjenjivati zakone i moraju li svi pred zakonom biti jednaki.
VESNA PUSIĆ,
Nacional, 20.2.2001.

Ja tvrdim, ako postoji oblik ljudske duše, to je poluotok. A ako ima oblik najljepše ljudske duše, to je onda Balkanski poluotok... ljudska duša je razapetost između potrebe za sigurnošću i potrebe za neizvjesnošću. Ništa u geografiji, a geografija je ipak temelj ovoga svijeta, ne izražava bolje tu proturječnu prirodu ljudske duše. Jer kontinent je sav stabilnost, otok je zatvorenost u sebe, a poluotok je 'napola si kročio, a naola se držiš'...
FERID MUHIĆ,
Feral Tribune, 17.2.2001.

Vladimir Šeks... još jučer ustavotovorac, već danas ustavonorac...
Možda ova vlast zaista "ne želi preuzeti vlast", ali nema brige: HDZ će je sasvim uskoro na to prisiliti. Naime, HDZ, vrh klina hrvatske desnice, morat će uskoro dobiti snažan politički odgovor na njezinu glavnu tezu, koju ja čujem ovako: globalizacija ugrožava sve tipove demokracije, a demokracija, pak, ugrožava slobodu svake nacije...
VJERAN ZUPPA,
Feral Tribune, 17.2.2001.

...Račan cijelog života igra jednu te istu ulogu: htio bi on, ali 'objektivne okolnosti' stoje na putu. Šuvar stoji na putu. Stojković stoji na putu. Drug Sloba stoji na putu. Tuđman stoji na putu. E, sad Budiša stoji na putu...
... to je suština Račanove igre. On igra dobrog žacu, a Budiša lošeg...
... Mi smo još u fazi odmazde - tamo negdje gdje su Englezi bili poslije restauracije Stuarta, kad su monarhisti iskopali tijelo Olivera Cromwella i objesili ga u Tyburnu
IVO BANAC,
Feral Tribune, 10.2.2001.

Lagao bih ti da sad kažem kako sam prije 1987. mogao naslutiti ovakav ili sličan razvoj događaja u bivšoj Jugoslaviji, ali mi nije bilo nezamislivo da bi staljinisti, nacionalisti i fašisti mogli pronaći zajednički jezik. Bez obzira jesu li košulje smeđe ili crvene, totalitaristi u njima sazdani su od istog materijala. U tome je tajna koalicije Miloševića i Šešelja ili pretvorbe Tuđmana od komunističkog generala u nacionalističkog vođu.
ERICH RATHFELDER,
ratni reporter, u intervjuu 8Predraga Lucića, Feral Tribune, 10.2.2001.

... često u Dnevniku ne znaju nešto što je noć prije objavljeno u dnevnim novinama, a sve što završava nakon šest sati dobivamo u obliku telefonskog izvještaja, pa se nekiput pitamo za kojeg su vraga uopće izmišljali televiziju kad vam stalno prikazuju radio.
SAŠA RUNJIĆ,
Globus, 9.2.2001.

Mene je sram da hrvatska kinematografija nema ni jednog pravog zabranjenog filma. Najviše mi je u našem filmu smetala odsutnost emocija i jezični akademizam. Negdje se u svemu tome izgubio život. Bilo je previše fizike, a premalo kemije.
LUKAS NOLA,
Globus, 9.2.2001.

... protiv Eminema nema lijeka. Pa tip je bijel k'o mlijeko, psuke k'o tri crnca zajedno, lud je k'o puška, oživotvorenje je Cartmana iz South Parka, Beavisa, Butheada i Barta Simpsona, prijeti mu zatvor, trpa se drogom k'o da je kontejner za smeće, popularan je k'o holivudski glumac, a vispren i pametan k'o da je svršio tri fakulteta, iako ima tek maturu ulične škole.
ALEKSANDAR DRAGAŠ,
Playboy, veljača 2001.

Moram reći da sam počeo misliti kako zapadna civilizacija nije bogznašto ako je čovjek poput mene može moralno razoriti. Ja samo radim televizijsku emisiju. Ona ništa ne zagovara, nema nikakve vrijednosti. To je valjda najgluplja emisija na programu.
JERRY SPRINGER,
Playboy, veljača 2001.

A kravljeg ludila u Hrvatskoj nema. U nas su krave zdrave, a ljudi ludi. Kravlje je ludilo, naime, kad se stoka ponaša kao ljudi, a ne kad se ljudi ponašaju kao stoka.
BORIS DEŽULOVIĆ,
Globus, 26.1.2001.

Majstori smo kiča, lijenosti, neorganiziranosti, žute štampe, top-modela, estrade, zločestoće, narod smo koji jede sam sebe i uživa u klevetanju.
DRAŽEN KATUNARIĆ,
Globus, 26.1.2001.

Takozvane vodeće rock-kritičare neka je budala dovela na televiziju da pričaju o nečemu o čemu nemaju pojma. Izgledali su kao eunusi koji pričaju o pornografskim filmovima, a oni su zapravo skupina isprepadanih snobova koji strepe za svoje sitne kritičarske honorare.
MOJMIR NOVAKOVIĆ, Večernji list, 26.1.2001.

... mislim da ne postoji bolje sredstvo za kolektivnu katarzu od suočavanja ljudi sa samima sobom kroz teatar i umjetnost. Politika ne može postići ni približno sličan efekt i zato je odgovornost umjetnika još veća, pogotovo u zemljama kojima je poput Hrvatske ta katarza nužno potrebna.
SLOBODAN ŠNAJDER,
Jutarnji list, 25.1.2001.

(pitanje Zlatka Galla) ... jeste li stoga u biografskoj notici zapisali da želite "skončati negdje na moru kao bogudanekradnik i samosebidostatni pjesnik, autopsihoterapeutski slikar ugodnih kič-komercijalnih dodvorica te ovisnik o sunčevu svjetlu, soli, ribi i vinu...?"
- Priznajem, kriv sam po svim točkama optužnice!
TAHIR MUJIČIĆ,
Feral Tribune, 20.1.2001.

... nikakva i ničija isprika ne može me natjerati da čitam Dobricu Ćosića niti me izostanak isprike može spriječiti da čitam Filipa Davida ili Albaharija. I to nema nikakve veze s pitanjem jesam li ja ovaj rat doživljavala kao svoj rat, a jesam, niti s pitanjem može li išta umanjiti nesreću koju je rat proizveo.
ANDREA ZLATAR,
Zarez/Reč, 18.1.2001.

Ova je zemlja zapravo neprestano pod samom sobom, jer joj ne uspijeva sastaviti se s kalendarom, dignuti glavu iz parapovijesne prašine i suočiti se sa svojom stvarnošću. Ni na jedan teror nije znala odgovoriti onda kad joj se događao.
PREDRAG LUCIĆ,
Feral Tribune, 13.1.2001.

Ja se stidim Hrvatske televizije koja ne treba Mirnu Berend a ne obrnuto... Ubi me amaterizam - od kreveta, od ljubavnika do posla. Svi misle da mogu. Pa to je nevjerojatno! ... kako su Che Guevaru ubili, kako Winnetou više nije živ, mislim da jednostavno za mene nema frajera ... ako išta u životu želim, želim vidjeti oči svog djeteta.
MIRNA BEREND
(intervju Alke Vuice),
Globus, 12.1.2001.

Zamislite sada, vi sretnici s početka trećeg tisućljeća, kako će svijet izgledati na njegovu kraju. Proširit će se ozonske rupe, ubit će nas vlastito sunce, potopit će nas ledenjaci, udarit će nekakav gigantski asteroid i izbaciti nas iz orbite, pobit će nas neki zeleni Hitler iz zviježđa Vege ili ćemo se u jednom konačnom Ratu veličanstveno poubijati sami.
BORIS DEŽULOVIĆ,
Globus, 5.1.2001.

... čini mi se da kod nas ima previše salonskog novinarstva, a premalo traganja za pričom.
DRAŽEN KLARIĆ,
Jutarnji list, 5.1.2001.

Bude li Hrvatska 2010. nazubljena kapitalističkim tornjevima, napučena korporacijskim bijelim ovratnicima i stranim turistima - značit će da je poluuspjela. Hrvatska će potpuno uspjeti bude li do tada sudstvo pouzdano, brzo i autoritarno, činovništvo ljubezno i nepotkupljivo, bude li učiteljsko zvanje dostojanstveno, novinarstvo točno i obestrašćeno, iščeznu li plave kuverte, obavještajno podzemlje i bespravna gradnja.
JURICA PAVIČIĆ,
Jutarnji list, 30.12.2000.

Bogatstvo nije samo materijalno, ali bogati ćemo postati tek kad počnemo vjerovati u sebe.
Mojmir Novaković, LEGEN,
Nacional, 26.12.2000.

Trijumf hrvatskog malograđanskog novinarstva, koje prodaje bozu svjetini željnoj šarenih obmana, vjeran je duhu aktualne vlasti. Nije nužno zvati se Hrvoje Franjić da bi bio trajni ortak.
VIKTOR IVANČIĆ,
23.12. 2000. Feral Tribune

Nadam se da ću uspjeti doći do toga da negdje piše "odabrala i pripremila". Ovaj posao te jednostavno melje i sve više želim doći do poslovnog smiraja.
ŽELJKA OGRESTA,
Jutarnji list, 21.12.2000.

Vrteći se po labirintu Haaga u potrazi za domoljubnom niti i Račan dokazuje da mu je, kao što jednom reče Arsen Dedić, milije srce na žaru nego mozak s jajima.
SREĆKO JURDANA,
Nacional, 19.12.2000.

Za voditelje se kaže da su ili kurve ili da su im lica k'o đonovi... Ali ja čvrsto vjerujem da gledatelj koji plaća pretplatu ne smije biti osakaćen zbog našeg neraspoloženja.
JOŠKO LOKAS,
Nacional, 19.12.2000.

Dovoljno je baciti pogled na to kako se "rješavaju" neki noviji i najnoviji slučajevi - Dubrovačka banka, Večernjak, prisluškivanje opozicije i novinara, Seka Tuđman, ostavke Radoša i Lučina, Grupo... - pa da se vidi kako Hrvatska već sasvim sliči na groblje mrtvorođenih afera. One se rode, zatim kratko požive i onda obavezno umru, tako da njihov smisao očito i nije u tome da se nekoga kazni ili smijeni, nego služe samo za to da preko njih političari odmjere snage, povuku neke nove linije u katastru vlasti, i zatim na sve stave točku.
MARINKO ČULIĆ,
Feral Tribune, 16.12.2000.

Na zadnjoj premijeri nisam osjećala nikakvu tremu. Izašla sam na pozornicu kao da idem u supermarket po deset deka sira. A taj se posao ne može raditi tako. On te ili fura, lijepo ti je, ili te razočara.
NINA VIOLIĆ
,
Globus, 15.12.2000.

Za mene je lagodan život onaj u kojem ne moramo raditi sekundarne stvari da bismo zadovoljili primarne.
RIPPER,
Globus, 15.12.2000.

Meni je, recimo, kad sam vidio koliki sam tekst napisao o jebenom filmskom vodiču (Video movie guide 2000) , poslužila kao priručno sredstvo za zaključak kako je krajnje vrijeme da nešto promijenim u svom životu. Životu?
Hrca,
FANZINEDIN ZIDAN, broj 3, rujan 2000.

Kaznena novinarska ekspedicija, a ne Franjo Tuđman, "u ime domovine" dugoročno je stavila lisice na dušu Mire Furlan. Ali i tolikih drugih nepoćudnih intelektualaca. Na oduševljenje javnosti! Pa nije li onda ta javnost i zaslužila medije koji ih i dalje hrane tek vlastitom intelektualnom "turbo ekskluzivnom" impotencijom? A i jeftino je. Od 3 do 12 kuna. HENI ERCEG,
Feral Tribune, 9.12.2000.

Marinko (Božić, op.a.) je s Alkom Vuicom bio na istoj valnoj dužini i nije je mrzio. Čak se jedno vrijeme bavio mišlju da se ožene. Uvjeravao me je da bi to bio idealan brak. "Ja bih lijepo nastavio svojim životom i svi bi mislili da nisam peder, a Alku bih pustio da radi što hoće. Imali bismo odvojene spavaće sobe i nekom bih platio da joj napravi dijete" govorio mi je Marinko koji je tako zamišljao idealnu hrvatsku obitelj.
SENAD PAŠIĆ,
Jutarnji list, 8.12.2000.

Ugasimo mrak!
REPUBLIKA - reklamni slogan za novi dnevni list, 4.12.2000.

... položaji me ne zanimaju, jer sam ja kreativac i praktičar, a ne filozof i teoretičar.
DENIS LATIN,
Globus, 1.12. 2000.

... kompjutor kupi, Windows otvori, Don't happy, be worry...
RAMBO AMADEUS,
album "Čobane vrati se" (Dallas, studeni 2000.)

Jezik je živa stvar i ne može ga se sasvim obuzdati, jer se srećom zbiva i na ulici, a ne samo na Akademiji.
DAMIR ŠODAN,
Feral Tribune, 2.12.2000.

Ako živimo u državi u kojoj Ministarstvo branitelja ima veće rashode od Ministarstva znanosti, onda se vidi da je ova zemlja orijentirana na prošlost, a ne na budućnost.
VILIM RIBIĆ
,
predsjednik Matice sindikata javnih službi, Jutarnji list, 2.12.2000.

Nemamo novca za život, jer, po zakonu, nikakva prava osim tjelesne zaštite nemamo. Ne mogu se ni zaposliti, jer kako ću sa specijalcima odlaziti na posao, tko bi me ovakva primio. Nema posla ni za moju ženu. Ne znam što će biti s nama. Pokušat ćemo preživjeti.
TOMISLAV MARINAC,
Globus, 1.12. 2000.

... umjetnici moraju znati šokirati javnost, gledatelj ili čitatelj mora se prepoznati u onome što vidi na pozornici ili pročita na papiru.
LUCIJA STAMAĆ,
Nacional, 28.11.2000.

Zvuči neskromno, ali ja sam doista najbolji pisac dijaloga u Hrvata.
ANTE TOMIĆ,
Nacional, 28.11.2000.

Sve dok se taj odnos prema kulturi ne promijeni, dokle god se SC bude shvaćao kao menza i spavaonica, mislim da ni država neće profitirati. KATARINA PEOVIĆ,
Feral Tribune, 25.11.2000.

Želim biti filmski glumac, filmska zvijezda, da me svi fotografiraju. Mislim da imam super facu za film, da sam dojmljiva pojava na ekranu.
DARKO RUNDEK
,
Jutarnji list, 24.11.2000.

Imati novinarski nos znači pronaći nešto nesvakodnevno. To novinar može pronaći samo u sebi... Najbolji način da postaneš lav je da napraviš pustinju oko sebe i sve oko sebe poravnaš. Zadatak neduhovitih i nesposobnih ljudi je da onesposobe sposobne.
JOVAN HOVAN
,
Jutarnji list, 19.11.2000.

Mi smo savršeni za bombastične stvari. Megalomanija je počela vrlo rano, a teško ju je zaustaviti kad krene. Volimo ideju pop-glazbe, pop-arta i "Pop-marta", biti nalik Andyju Warholu, razmišljati što bi on napravio da je uspio nastupiti na stadionu, raditi s DJ-ima prije koncerata, dekonstruirati osamdesete s albumima "Achtung byby" i "Zooropa". Da parafraziram, mi smo taj proces zvali: kako posjeći "Joshua tree"?
BONO (U2),
Nacional, 14.11.2000.

Kad bi se snimao film o životu uspješne grupe onda, a i danas, to bi prije bio film crnog vala nego neka hollywoodska bajka.
HUS (Parni Valjak),
Nacional, 14.11.2000.

...ANUBIS RECORDS... do kraja godine pojavit će se 4 nova izdanja, ali gospodin Prđun nije htio reći koja, uz obrazloženje da je 'Nomad nešto poput Modre Laste' pa ne vidi zašto bi to nama bilo bitno.
Aleskandar Holiga (uredio blok vijesti),
NOMAD, studeni 2000.

Izi dobro, učini govno.
Pređo Vušović,
HTV, emisija "Željka Ogresta i gosti", 9.11.2000.

Imam dojam da se stalno krećem među Titovim klonovima koji isle da je važno samo ono što oni misle i što oni određuju. Ta bolesna japajakala koja hodaju sa svojim bistama ispred sebe toliko su zastrašujuće nakazno zagadila hrvatski politički zrak da će nas sve ugušiti ako se sami ne organiziramo protiv njih.
IVAN ZVONIMIR ČIČAK,
Nacional, 31.10.2000.

Danas sam izgubio stolicu, ali sam skinuo brnjicu.
VLADO GOTOVAC,
izborni sabor LS-a, Zagreb, 29.10.2000.

Beatlesi su najveći, najblještaviji i najžilaviji kulturni fenomen 20. stoljeća!
ZLATKO GALL,
Feral Tribune, 28.10.2000.

Ja nemam veze s Hrvatskom. To je kao da me sada netko zove iz Zambije.
BRANIMIR ŠTULIĆ,
Večernji List, 27.10.2000.

Bolje da je jedan čovjek fikus, nego da su svi građani tikve, a cijela država banana.
IVAN ČEHOK,
Slobodna Dalmacija, 10.2000.

... u dnevniku za odrasle nalaze se debili, a u dnevniku za đake nalaze se jedinice!
Učiteljica Smilja
, kolumna "Iz bilježnice Robija K.", Feral Tribune, 21.10.2000.

... naprosto nisam sazdana tako da ovisno o političkim mijenama kažem: ovo smo mi, a ono su oni. Meni je draže reći: ja sam ja, a vi budite što hoćete.
BRANKA KAMENSKI,
Globus, 20.10.2000.

Ovi prostori danas postaju atraktivni za svijet, a to je nešto što će moći kapitalizirati svaka pojedina država. U takvoj situaciji, situaciji bez Miloševića, trebat će više raditi, a politikantstvo više neće biti nazivano radom, niti će biti društveno produktivno. Morat ćemo tada biti odgovorniji i prema sebi i prema drugima. Mene to stvarno raduje.
DAMIR KAJIN,
Feral Tribune, 14.10.2000. ...

"kriminaliziranju Domovinskog rata" prethodilo je domoviniziranje kriminalnih bandi.
VIKTOR IVANČIĆ
,
Feral Tribune, 14.10.2000.

Ako želimo biti kulturno zanimljivi, tada najprije moramo biti zanimljivi sebi, pa ćemo onda sigurno biti zanimljivi i svijetu.
ALEŠ DEBELJAK
,
Feral Tribune, 14.10.2000.

... su lova i moć, a ne nikakva briga za Domovinu, ona banalna nit koja povezuje tri bahate, dobro potkožene grupacije - generale, biskupe i nogometaše - koje proteklih mjeseci nasilno pokušavaju "preuzeti" Domovinu iz ruku "sadašnje vlasti koja se sve otvorenije poistovjećuje s jugoslavenskom i udbaškom prošlošću svojih komunističkih predvodnika..."
HENI ERCEG,
Feral Tribune, 14.10.2000.

"Tuđmanov klaun Blažević odlučio je isprovocirati vlastito smjenjivanje, kako bi hrvatsku scenu mogao napustiti kao "politička žrtva", a ne kao propali trener."
SREĆKO JURDANA
,
NACIONAL, 10.10.2000.

Nitko me, naime, ne može uvjeriti da se u politici mora varati, da se ne treba držati obećanja... Zajedno s rođenjem politike rodila se i laž. I otada ona neprekidno prati politiku kao strana koja ometa vrijednosti naspram interesa. I danas kada intelektualci nakon totalitarizma počnu razmišljati, gotovo svi se odlučuju za moral, istinu... Liberalna demokracija nezamisliva je bez moralnog habitusa i istine.
VLADO GOTOVAC,
NACIONAL, 10.10.2000.

Nama je najbolje da nas netko temeljito deidentificira i da postanemo sasvim Europljani jer se, kada smo svedeni na svoje identitete, međusobno koljemo.
DALIBOR MARTINIS
,
Feral Tribune, 7.10.2000.

Siguran sam, da je kampanju vodio Vinko Grubišić (a ne Zinka Bardić, op. ur.), predsjednik Hrvatske danas bi bio Dražen Budiša.
ANDREJ MAKSIMOVIĆ,
glavni urednik OTV-a, Jutarnji list (Studio), 6.10.2000.

Dugoročno gledano, možda ponekad u životu treba raditi kompromise, ali mislim da je poštenije držati se principa.
ZINKA BARDIĆ,
Nacional, 3.10.2000.

Milošević nikad neće predati vlast. Vjerovati da će taj čovjek mirno predati vlast isto je što i očekivati da Frankenstein glumi Romea u "Romeu i Juliji".
PETAR LUKOVIĆ,
Nacional, 3.10.2000.

Ono što doista mijenja život su tri stvari: rođenje djeteta, dijagnoza smrtonosne bolesti i dobitak na lotu.
ZORAN FERIĆ,
Vjesnik, 1.10.2000.

Otkad ovdje postoji televizija, uvijek je djelovala kao servis politike. Mi govorimo o promjeni mentaliteta, za što je potrebna smjena generacija.
DAMIR MATKOVIĆ
,
Jutarnji list, 29.9.2000.

Znate li što znači - provaliti se? U društvu Zaima Imamovića pjevati sevdalinke, pred Šerbedžijom recitirati Ujevića, pred Pešalovom prvi put u životu dizati utege (svejedno koje težine), Šabanu Bajramoviću pokazivati zlatan zub, pred Stevom Karapandžom znalački govoriti o receptima i pred 4 milijarde ljudi i deset šampiona plivati sto metara slobodno (Eric Mousambani, Ekvatorijalna Gvineja).
MILJENKO JERGOVIĆ
,
Feral Tribune, 23.9.2000.

Imam gotove skladbe i uskoro ću u studio, premda moram biti iskren: svojom velikom radišnošću štitim svoju lijenost. Meni se zapravo ne radi. Ili, što bi rekao Cesare Pavese, "raditi je zamorno"...
ARSEN DEDIĆ,
Feral Tribune, 23.9.2000.

Davno je već za Miću Dušanovića i društvo rečeno da bi umjesto natjecanja trebali prenositi ugljen, no sada je jasno da je to uvreda za ugljen.
IVAN STARČEVIĆ
,
NACIONAL, 20.9.2000.

Od pornografije (za razliku od filmova nasilja, op. ur.) nema žrtava.
VLADIMIR PAAR,
Vjesnik, 17.9.2000.

Muzika se bavi emocionalnom inteligencijom - to nije rješavanje križaljki, to je razmjena emocija.
VLATKO STEFANOVSKI
,
Feral Tribune, 16.9.2000.

Izdavačko ime Vuković & Runjić nastalo je na vjerovanju kako ljudi malo kupuju knjige jer su knjige skupe. Ja u to ne vjerujem. Mislim da ih ne kupuju jer misle da to nije važno. Kupovali bi knjige kada bi bila sramota kupovati knjige. MILJENKO JERGOVIĆ,
Feral Tribune, 16.9.2000.

... kad si mali, najprije se oduzimaš, a kada dođeš do nekih ozbiljnih godina, tad se zbrajaš. Mi smo se sada - zbrojili. Godinama smo se oduzimali. Čovječe, nemojmo se lagati, svašta je tu bilo ... I mi smo bili opsjednuti sami sobom, živjeli smo neku tuđu nametnutu priču, vjerujući da je ona naš izbor...
CANE, PARTIBREJKERS,
Feral Tribune, 16.9.2000.

Rastužuje me samo saznanje da mediokriteti i dalje haraju Hrvatskom televizijom.
ŽELJKA OGRESTA,
Jutarnji list (Studio), 15.9.2000.

Čuli smo da se priča kako ćemo sada napraviti štos i nakon srijede jednostavno se nazvati LET 4 te nastaviti po starom. To je toliko nemaštovito da nam ne bi palo na pamet ni kada bismo razmišljali 500 godina. U tom bi se slučaju radije nazvali Guzičari ili Ruđer Bošković.
MRLE, LET 3
,
Nacional, 13.9.2000.

Vi otvoreno priznate da "kradete" glazbu. Govorilo se i o nekim sudskim procesima. Jeste li to preživjeli? Nema straha za mene. Ja sam talentiran đukac i nije to išlo.
GORAN BREGOVIĆ,
Feral Tribune, 9.9.2000.

Kolektivna šutnja, dakako, odgovara svakoj vlasti, samo ona neminovno podrazumijeva i sve druge opasne oblike kolektiviteta. Krivnju, na primjer. Kao zalog budućnosti?
HENI ERCEG,
Feral Tribune, 9.9.2000.

... određeni krugovi u vlasti previše respektiraju nacionaliste i misle da su oni jači nego što stvarno jesu. Oni nisu jaki i vlast se s njima mora hrabro i odlučno obračunati.
TONI NOBILO,
Feral Tribune, 9.9.2000.

... postoji i nezamisliva ljubomora i zavist, gotovo s mržnjom prema Mesiću, zbog njegove uspješnosti i popularnosti, kako u zemlji, tako i u svijetu, prije svega zbog toga što je on svojim stilom do nogu potukao hrvatsku političku školu napuhanih purana, hodajućih spomenika i lažne ozbiljnosti. Puno mi je draže da drugi ljudi prevare mene nego da ja prevarim bilo koga. Uvijek ću nastupati dobronamjerno i dopuštati da mi ljudi govore da sam naivan. Bolje je biti naivan nego pokvaren.
IVAN ZVONIMIR ČIČAK,
Feral Tribune, 9.9.2000.

... se za svakog ko oće slijedit Canjugin put automatski računa da je taj skroz skrenuo.
TANJA TORBARINA,
Globus, 8.9.2000.

... antiratni, pacifistički, hrišćanski, humanoidni, prema-svemu-neljudskom-opozicioni, zlosutno-realni ili realno-zlosutni, nepodobni, nevladajući, neopozicioni, opominjući, jedini mogući realni...
- iz neslužbenog proglasa rock grupe PARTIBREJKERS,
Feral Tribune, 2.9.2000.

... tekstovi jednog Zdravka Tomca, Živka Kustića ili Mate Granića nisu ružni i odbojni samo zato što ti ljudi ružno misle. Njihove kolumne su nepodnošljive prije svega zato što su ružno napisane. One smrde iz usta.
NENAD POPOVIĆ,
Feral Tribune, 2.9.2000.

... ja sam kao i svaka sirotinja uvijek bio fasciniran kućama pa sam toliko kuća nakupovao da mi je neugodno - kad bih sad krenuo nabrajati gdje sve imam kuće i stanove - to je da te jednostavno uhvati sramota... ... sreća je da sam star pa nisam nestrpljiv: da imam 20 godina poludio bih od nestrpljenja - da budem sutra na MTV-u ili - smrt!
GORAN BREGOVIĆ,
Večernji list, 1.9.2000.

Zašto bi bilo nelegitimno, pače protudržavno pitanje traženja alternative koaliciji čija se osovina SDP-HSLS i dalje bavi gotovo isključivo sama sobom, svojim nesporazumima, svojim podmetanjima i konačno neprestanim kadroviranjem svega, od poduzeća do medija i dramskih festivala...

... prava je istina da se naš šesterac bez kormilara zapravo čitavih pet sati nije bavio generalom Stipetićem, nego bojnikom Budišom čije je divljanje, kažu, za ovalnim stolom zgranulo čak i one među njima koji inače s njim imaju mnogo dodirnih točaka.
HENI ERCEG,
Feral Tribune, 26.8.2000.

Slažem se s time da se počelo tražiti da novinari završe fakultet, ali ne poljoprivredni, da bi ih se potom zaposlilo u kulturi.

VESNA KARUZA, Večernji list, 25.8.2000.

Činjenica da Goran Lisica Fox već deset godina podupire alternativne projekte poput Leta 3 bila je presudna u mojoj odluci da prijeđem u Dallas. Shvatio sam da čovjek koji može s njima raditi i financirati sve njihove divovske penise mora biti moj igrač.
GIBONNI,
Nacional, 23.8.2000.

Kultura nije beskonfliktno stanje, ona čak to nije po definiciji, nažalost kod nas je prekonfliktno stanje.
ANTUN VUJIĆ,
Vjesnik, 20.8.2000.

Ljudi reagiraju na suvremenu umjetnost samo ako treba reagirati na bezobrazluk, psovku i zalijevanje Peristila ovom ili onom bojom...
MILJENKO JERGOVIĆ,
Feral Tribune, 19.8.2000.

Biti filmski redatelj u Hrvatskoj znači biti siromašni mazohist.
LUKAS NOLA,
Večernji list, 18.8.2000.

Ćutim se i dalje kao zapaljeno tijelo usred teksta.
MILKO VALENT,
VJESNIK, 13.8.2000.

Moj odnos prema bilo čemu nacionalnom je negativan. Nacije su u dalekoj prošlosti izmislili ratni profiteri.
NENAD VELIČKOVIĆ,
Feral Tribune, 12.8.2000.

... u historiji nije bilo humanog preseljenja osim preseljenja obitelji Košutića iz Beograda u Zagreb.
STJEPAN KLJUJIĆ,
Feral Tribune, 12.8.2000.

Pišem glazbu za zabavu i nemam namjeru njome mijenjati svijet.
TONČI HULJIĆ,
Večernji list, 11.8.2000.

Split je genijalan grad i nadam se da će u Splitu puknuti čir: ovdje ili daš ili pukne. To se ne može dogoditi u Zagrebu jer su tamo malograđani. Tamo austrijski je štimung na snazi, dok su Splitu ljudi još u stanju popizditi... (nečitko otisnuto, op. ur.) Ili se ide putem kreativnosti ... ili se ide putem požara.
PAOLO MAGELLI,
Večernji list, 11.8.2000.

Svi smo mi ratni profiteri, samo je pitanje što smo kapitalizirali? Netko je zaradio lovu, netko shizofreniju, netko sindrom, netko dramu, netko klinca. Rat je odnio, ali i donio.
FILIP ŠOVAGOVIĆ,
GLOBUS, 11.8.2000.

Rekla sam Galiću, kojega sam u životu vidjela otprilike 7 minuta, da bi HRT trebalo zatvoriti na godinu dana, svim ljudima dati otkaz i dovesti egzorcista. Ili to, ili čekati nekoliko desetljeća da kadar biološki odumre. No, vjerojatnije je ovo drugo. I ja sam, kad sam dolazila na Radio, došla na mjesto čovjeka koji je umro...
IRIS SUPEK - TAGLIAFERRO,
Feral Tribune, 5.8.2000.

Ljudi vole misliti da je Engleska zemlja tradicije gdje se svi ponašaju uštogljeno. Zapravo je obratno. Amerikanci su prilični puritanci, a Englezi... Moj Bože, ovdje u svim novinama imate gole ljude!
MADONNA,
Jutarnji list, 4/5.8.2000.

... žele li roditelji da im djeca idu na vjeronauk, prvi bih se usprotivio bilo kakvom pokušaju bilo koje vlasti koja bi nekoj vjerskoj zajednici zabranjivala da ga održava u svojem aranžmanu i o vlastitom trošku.
TONI GABRIĆ,
Feral Tribune, 29.7.2000.

Mekeće tako raspušteno stado Tuđmanovo i svaki nam se njegov odvjetak danas hoće predstaviti ostriženom ovcom, zabludjelom i prevarenom, kao da smo svi mi ostali bez pameti pa se ne spominjemo kako su te ovce koliko prekjučer zavijale poput vukova. Ma šta zavijale?! Očnjake oblizivale!
PREDRAG LUCIĆ,
Feral Tribune, 29.7.2000.

Danas je mlada generacija shvatila da se sve loše prodaje, pa šibaju tehno i vrte se po diskotekama. Samo je Huljić skužio, pa je napravio polutursku, poluamo i polutamo glazbu.
MIŠO KOVAČ,
Večernji list, 28.7.2000.

... neki su odletili s piste neki su prominili liste al guzice su ostale iste

... odjeb je lansiran lagano plasiran jer već sam dovoljno izmasiran
THE BEAT FLEET, pjesma "Manipulacija", album "Uskladimo toplomjere" (Menart 2000.)

... pitanje jeste hoće li Srbija, ikad, prestati da se ponaša kao drogirani organizam po uslovnim refleksima Slobodana Miloševića... ... u historijskom trenutku kad se, kolektivno, srpski, suprotstavljamo Globalizaciji, Onanizaciji, Masturbaciji, Pornografskoj Amaterizaciji, Grupnoseksualizaciji, Pozerizaciji, Webizaciji i Emailizaciji - jedino što mi preostaje jeste da flašom vina, udarajući se u glavu, proslavim deset godina koje su me učinile ovakvim kakav vaistinu jesam: slobodan do Slobodana, zaposlen do Biroa za nezaposlene... omiljen u samopolnoj štafeti 1 x 1...
PERO LUKOVIĆ,
Feral Tribune, 22.7.2000.

(povodom izlaska knjige Noela Malcolma "Kratka povijest Kosova")
... Jeste li čuli onu sarajevsku kletvu od prije nekoliko godina koja glasi: Dabogda ti kuća na CNN-u bila? E, još zgodnije bi bilo: Dabogda ti Noel Malcolm kratku povijest piso!
MILJENKO JERGOVIĆ,
Feral Tribune, 22.7.2000.

Činjenica da se hrvatska proza koju publika voli proteže, otprilike, do Radakovića i Tribusona dakle donde dokle generacijski, de facto, seže iskustvo pop kulture, za naše je nacionalne bardove velika odjavna špica.
ROBERT PERIŠIĆ,
Globus, 21.7.2000.

Činjenica je da se hrvatska kultura, čim joj se malo odškrinu vrata, ponaša poput krepkog krepanog feniksa. Pokazuje, dakle, priličnu vitalnost.
ANTUN VUJIĆ,
GLOBUS, 14.7.2000.

Pišem kad mi je to potrebno, baš kao što astmatičar, epileptičar ili alergičar uzimaju lijek u trenucima unutarnje potrebe. Volim kazati kako je pisanje neka vrst kronične bolesti u kojoj se napadaji događaju sporadično i u nepravilnim razmacima.
GORAN TRIBUSON,
VJESNIK, 10.7.2000.

Problem tih naših kritičara je što nisu specijalizirani za glazbu koju radim i mislim da sam im općenito enigma.
SEVERINA,
VJESNIK, 9.7.2000.

U posljednjih nekoliko minuta dva ste puta u negativnom kontekstu spomenuli Tuđmana i Šuška. Čini mi se da, za razliku od nekih svojih kolega iz vlade, ne biste polagali vijence na njihova posljednja počivališta?
-
Ni mrtav!
IVICA PANČIĆ,
na pitanje novinara Ivice Đikića,
Feral tribune, 1.7.2000.

... što duže čovjek ovdje živi, sve više dolazi do zaključka da tamo gdje postoji tako malo faktičnoga, sve lako postaje fikcionalno. Na primjer, moglo bi se reći da mi imamo jako malo povijesti, pa zato imamo tako puno pripovijesti.
VJERAN ZUPPA,
Feral Tribune, 1.7.2000.

Hrvatsko novinarstvo pretrpjelo je radikalnu smjenu generacija: skupinu iskusnih novinarskih macana, koji su nepogrešivo pogađali kakav politički i javni status zavređuje pojedina tema, na televiziji i u dnevnim listovima naslijedili su priučeni novinarski adolescenti prilagođeni okolnostima opće kulturne retardacije, od kojih mnogi ne znaju pisati ni strane nazive, ili razlikovati "ije" i "je", a kamoli vrijednosno rangirati političke motive.
SREĆKO JURDANA,
NACIONAL, 28.6.2000.

... izgleda da civilizacija ide protiv sebe, pa ljudima ni muzika ne znači neki smisao. Sve je polished, sve je proizvod, evo recimo ove grozne devojčure, Spice Girls, to je kao neka polished erotika, ali mislim, kad to postane erotika, ja idem u monahe.
VLADA DIVLJAN,
ZAREZ, 22.6.2000.

On jest bio prvi izabran, ali on nije gradio, nego je razgrađivao i uništavao. Tuđman je potpuno razorio unutrašnjost i bit Hrvatske, destruirao je sve bitne elemente onoga što je Hrvatima kao modernoj naciji potrebno, te nas moralno i materijalno uništio.
VLADO GOTOVAC,
Feral Tribune, 17.6.2000.

Paradoksalno je da cjelokupna hrvatska javnost traži da svi oni koji su lopovi i koji su korumpirani budu kažnjeni, ali one koji se za to zauzimaju ne nagrađuje.
VLADO GOTOVAC,
Jutarnji list, 17.6.2000.

... ne možeš riječima sve objasniti. Nekad ni sam ne znaš zašto, kroz nas govori univerzum, prababa, tramvaj iz muzeja, bivši ministar Škegro.
LET 3 (Prlja i Mrle),
Nomad 22, lipanj 2000.

Ja uopće nisam cool, mene stvari itekako pogađaju, kao i sve druge senzibilne pojedince... Polako postajemo mali budisti ...
TATJANA GROMAČA,
Vijenac 164, 15.6.2000.

Ne vjerujem da će se dogoditi engleski papa. Mi smo imali svoju priliku i sj....i je s Thomasom Moreom.

Zbunjenost je važna u životu.
MICHAEL PALIN,
PLAYBOY br. 37, lipanj 2000.

(nakon prve nove Latinice, op. ur.) Ako je to uistinu sjeme javne televizije kakva nam se sprema od skore jeseni, svekolikom pretplatništvu preostaje ništa osim krika s krovova: javna li nam majka!
... A ako su nadmena uštogljenost, čudna frizura, neobična odjeća i vječno iste rečenične intonacije... glavne osobine koje treba posjedovati voditelj novog, javnog i demokratskog Dnevnika, onda bih, priznajem, umjesto Merlića (DUBRAVKO MONGOMERLIĆ, op. ur.) na tom mjestu ipak radije gledao Vlatku Pokos.
RENATO (uskrsli) BARETIĆ,
FOKUS, 9.6.2000.

... politika ne dopušta ni oklijevanje niti bezglavo ludovanje.
JOSIP KREGAR,
FOKUS, 9.6.2000.

U meni takvi izrezi (Vlatka Pokos na izboru za Miss, op. ur.) izazivaju, da se izrazim kantovski, bezinteresno sviđanje. Možda bih, da mogu, da smijem, da imam... i sama osvanula u takvoj haljini.
MILANA VUKOVIĆ-RUNJIĆ,
Globus, 2.6.2000.

NOVA TV MIZERIJA... Severina vrišti, Alka podcikuje, Grašo proklinje utorak, Banfićka godinama vara Merlina. Spotovi, hit dana, vijesti CCN-a prije pola sata prikazane na OTV-u, hit dana, spotovi, film bezbroj puta repriziran što na HTV-u što na Mreži, hit dana, spotovi... i eto prekida programa. Eh što ti je nezavisno novinarstvo; eh što ti je demokracija.
TEO TARABARIĆ,
Globus, 2.6.2000.

Vrlo malen broj počet ću poštovati tek nakon što dobrovoljno odu (ljudi s HTV-a, op. ur.) i dokažu se na tržištu.
IGOR MIRKOVIĆ,
Večernji list, 26.5.2000.

Nakon svih iskustava i ulaska politike u naše živote, mi u tome "carstvu laži" moramo djelovati. Jer ako to ne učinimo, bit ćemo suučesnici u zlu.
MIRKO KOVAČ,
Fokus, 19.5.2000.

... mi se razlikujemo od svih ostalih indie, alter, rock izvođača na sceni jer se smatramo umjetničkom grupom, a ne alter bendom.
Prlja, LET 3,
Jutarnji list, 19.5.2000.

Koliko god to danas bilo off, ja iskreno volim svoju domovinu, ali isto tako znam kako bih volio da ona izgleda: tako da kad vidiš labuda u potoku da ga ne gađaš kamenom. To je stvar civilizacijskog dosega.
GIBONNI,
Jutarnji list, 6.5.2000.

Teško ćemo ovo ponovit!
GIBONNI,
30.4.2000. na dodjeli Porina u Makarskoj, nakon 7. Porina u ruci

... i estrada je, usput govoreći, u sličnoj gabuli kao slavni hrvatski nogomet: ni njoj se ne piše dobro otkad su Pašalićeve kazete traženije od Huljićevih.
... Kad shvatite da se na ovim prostorima možete obogatiti samo prije diplome, već vam je guraju u ruke, a poslije je kasno.
DRAŽEN MATOŠEC,
Feral Tribune, 29.4.2000.

Zakaj mene niko nikad nije volil? Zakaj?
MARA LUKŠINA,
"Kapelski Kresovi", 2. epizoda, repriza, 24.4.2000.

... Crkva, preko aktualnog Pape moleći za oprosti opraštajući, već svjedoči mudrost Vazma, svjesna da drugog puta nema.
IVICA ŠOLA,
Glas Koncila, Uskrs 2000. (23.4.2000.)

Svi znamo da su Canjuga kao predsjednik Dinama, ili HDZ kao nekoć vladajuća stranka, žrtve jednog te istog vrijeda koji je svoju razornu misiju počeo na medicinskom nivou, nastavio je na političkom, a završit će je na nogometnom.
DRAŽEN MATOŠEC,
Feral Tribune, 8.4.2000.

... Kad biste pitali nekog klinca s Borongaja ili Dubrave tko je ubio Kennedyja, vjerojatno bi odgovor glasio: Canjuga... ... Ako žele jeftiniji "špeceraj" ili bolji nogomet, Hrvati moraju - u Sloveniju. Ima li većeg poniženja?
TOMISLAV ŽIDAK,
Jutarnji list, 8.4.2000.

Je li tebi prvi put da si u Saloonu? Ne, tu se šminkeri skupljaju, ja ni sad nisam u Saloonu.
član benda SRŽ,
odgovor na pitanje novinara - u Saloonu, pred nastup benda, emitirano u HTV emisiji "Ritam" 4.4.2000.

Kao što u vicu "zašto Bruce Willis nije dobio ulogu u Titanicu" odgovor glasi "zato što bi ih sve spasio", tako bi i Jean-Claude Van Dammeovoj verziji na isto pitanje odgovor mogao biti "zato što bi ih sve namlatio".
DRAGAN JURAK,
Feral Tribune, 1.4.2000.

Da pjevam poput njega (AL GREEN, op. ur.) ne bi ni sa kim razgovarao.
LOU REED,
HTV, "Koraci", 29.3.2000.

U vrijeme kad je Marx bio Isus, noćna mora i SF, Sutlić je tad bio Bozanić, Malnar i Microsoft.
ROBERT PERIŠIĆ,
recenzija knjige razgovora s Vanjom Sutlićem "SVE JE SAMO PUTOVANJE",
Feral Tribune, 25.3.2000.

Ali ima u tim hadezeovskim verbalnim vratolomijama i opasnih izleta, kao što je ona Krpinina izjava da će HDZ, pojavi li se masovno nezadovoljstvo novom vlašću, znati to nezadovoljstvo organizirati - što pokazuje da je HDZ dotučena, ali još živa mrcina.
RADOVAN STIPETIĆ,
Jutarnji list, 25.3.2000.

Pa na što liči Dorica Nikolić? Na kahlicu!
ŽELJKO MALNAR,
u razgovoru s Zlatkom Canjugom, NIGHTMARE STAGE, OTV, 19.3.2000.

Željko,daj ga šupi, da ne moram ja tam dolazit!
Gledateljica u emisiji NIGHTMARE STAGE, OTV-a - Željku Malnaru za Zlatka Canjugu, 19.3.2000.

Mi smo sretna govna ovog svijeta!
FIGHT CLUB,
režija David Fincher, film u HR kinima - ožujak 2000.

Poziv stručnjacima Istočne Europe iz Njemačke nije nimalo bezazlen. Hrvatskoj je preostalo još dovoljno stručnjaka koji s diplomom u rukama imaju tek izbor sastavljanja no-name računala po kućama i njegova održavanja ili izrade Web stranica, uz novčane nadoknade koje su višestruko manje od obima njihova znanja. Takav poziv mogao bi riješiti sve nedoumice. I onda - umjesto s 'bauštele' u Hrvatsku bi za blagdane dolazili gastarbajteri s 'infoštele'.
BOJAN MUŠĆET,
PC CHIP, br. 58, ožujak 2000.

Zapravo, mi i nemamo ratnih heroja samo zato što je politika morala biti herojska.
STIPE MESIĆ,
VOX, ožujak 2000.

... dokazao bi da je HDZ zapravo pogreška od '89., što ja mislim da jest. I to zato što su Hrvati odabrali pogrešne ljude da ih vode u nacionalnu neovisnost.
Josip Pavičić,
VOX, ožujak 2000.

Kad već nema politike čvrste ruke, neka barem vlada politika čvrstoga u ruci... Čudna je ovo zemlja. Loši pisci vode društvo, pokupe sve pare za kulturu, a njihovu bi književnost trebalo oporezovati kao šund. I što je to, uopće, šund? Ako je spušten, onda je umjetnost, a ako je dignut, pornografija.
PREDRAG RAOS,
Jutarnji list, 11.3.2000.

Zlatko Canjuga nema kapaciteta čuvati dvije ovce.
ZDRAVKO MAMIĆ,
Nightmare stage, OTV, 12.3.2000.

Umjesto da danomice ruši sebi popularnost, Vlada je prethodno trebala sustavno obnarodovati kakvo je stanje zatekla zahvaljujući HDZ- ovskoj desetogodišnjici, a tek onda - posve iskreno - objaviti da su neizbježne neke mjere štednje ako svi želimo opstati. Tako argumentiranu gospodarsku politiku javnost bi shvatila i odobrila, a ovako - s nesustavnim iznošenjem zatečenog stanja i gotovo svakodnevnim (jedva obrazloženim!) udarima na džep samo se podiže temperatura. Ne znam koliko se ova vlada razumije u gospodarsku politiku, ali da se ne razumije u politiku kao umijeće vladanja, to je, već sada, na žalost, jasno.
RADOVAN STIPETIĆ,
Jutarnji list, 11.3.2000.

... ne mislim da postoji autohtona hrvatska muzika i tko na tome inzistira, priča pizdarije... ... sranja na ovim prostorima možda promijene zadah, ali nikad bit... ... nisam baš neko uspješno socijalizirano biće, nisam dio "ekipe". Nisam ni za popit, ni za zagalamit, ni za pojebat, ni za poduvat... Fakat ne znam kaj ću onda tamo.
RIPPER,
Feral Tribune, 11.3.2000.

... Znate kak vi meni djelujete - kao oni koji pričaju da su veliki jebači, a vidi se na njima da nisu... Znate kako vi meni izgledate. Izgledate jebeno! ... Gospodine Schwartz - idite u kurac! (nakon govora o židovstvu i falsifikatu Ane Frank...)
Željko Malnar
- Mladenu Schwartzu, 27.2.2000. Nightmare stage

Kad Runjić piše pjesme, on misli na Italiju, a ja na rock'n'roll, i to daje odličan spoj. Eto, ispalo je zgodno, a moglo je ispasti pile sa sisama.
GORAN KARAN,
Večernji list, 25.2.2000.

...prva stvar koju moramo napraviti jest do kraja zakopati Franju Tuđmana, odnosno pokriti taj grob, a ne ostaviti ga otvorenim da bismo sve strašno što se dogodilo u posljednjih deset godina - od zločina koji trebaju pred Haag, preko gospodarskog kolapsa, do kulturne sramote - natrpali u tu malu grobnicu na Mirogoju. Ta grobnica je premala da bi prihvatila deset godina za koje od ovog trenutka ne znamo ni što su bile u našoj tzv. povijesti.
Boris Buden,
Feral Tribune, 31.1.2000.

... nije dovoljno samo glasovati, nego se i oglasiti.

Robert Perišić,
Feral Tribune, 31.1.2000.

... je danas riječ o ofenzivi 'pice', a o uzmaku 'piše'.
Igor Mandić,
Jutarnji list, 29.1.2000.

...Bilo je jasno da Pašalić ni u jednoj izbornoj jedinici, ni da mu je protivnik štap od metle, ne može dobiti izbore. Znači, riječ je o tome da je on doista bez Tuđmana bio drek na kiši - ništa. ... ono što je jako važno: koncentrirati se na izgradnju kulturne infrastrukture - ja sam za to da se ljudima da udica, a ne riba. To znači da kulturi treba dati šansu da svoje novce zaradi sama. Što znači da je pametnije financirati knjižnicu nego knjigu, kino nego film.
Jurica Pavičić,
Nacional, 26.1.2000.

Parafrazirajući Kennedyja ... moram reći da je došlo vrijeme za pitanje - što hrvatska država daje svojim građanima nakon što su mnogi od njih dali najviše za tu državu?
Stipe Mesić,
Jutarnji list, 15.1.2000.

Moj je moto da brišem granice, da mišam rase i da pritom guštam ka prase.
Mladen, THE BEAT FLEET,
Feral Tribune, 10.1.2000.

... o Hrvatskoj... zemlja popova i lopova...
Ivan Starčević,
Nacional, 29.12.1999.

Kad sam s jednim uglednikom Hrvatske razgovarao o našem opstanku na području BiH, on mi je rekao da 'nema smisla da vi katolici tamo budete jer vas je samo 18 posto'. Ja sam mu tada rekao: pa nas je katolika na kugli zemaljskoj samo 18 posto, i kamo ćemo se iseliti s planeta?
kardinal Vinko Puljić,
Globus, 24.12.1999.

Ukratko: doista nam treba predsjednik kojem bi svijet došao na pogreb.
dr. Slaven Letica,
24.12.1999.

Mi se danas sa svime mirimo, sve teče dalje.... Feđa , recite mi, zašto danas u umjetnosti nema tragedije, znate zašto? Zato što se nitko ne osjeća ni kriv ni nevin, sve se događa bez ičije krivice i bez ičije zasluge!
"Mladen Bakran",
film Rondo Zvonimira Berkovića

Jesi li se kad zagrcnula od rakijetine?
- pitanje Roberta Knjaza Ivi Majoli, 9.12.1999.
Svlačionica, HTV1

... U Americi dobar dio stanovništva ne bi bio u stanju da na mapi nađe Austriju, a kamoli Bosnu, ali se zato Bosna nalazila na televiziji, jebo mape...
Aleksandar Hemon,
Feral Tribune, 6.12.1999.

... Hihotao sam se, ukratko, u svojoj, a ne Tuđmanovoj Hrvatskoj, zemlji živih, a ne mrtvih ljudi; u Hrvatskoj koja će, nadam se, živjeti sa mnom, a ne umrijeti s njim. I u kojoj će napokon ušutjeti gliste i progovoriti ljudi.
Predrag Raos,
Feral Tribune, 6.12.1999.

... Niste vi krivi što su kamere nacionalne TV ovih dana zaokupljene praćenjem HDZ-ovske paraolimpijske discipline ubacivanja kamen-temeljaca u nekakve rupe...
Hrvoje Prnjak,
Feral Tribune, 6.12.1999.

... Nažalost, država u kojoj se dobitnom kombinacijom smatra bratstvo dviju novih starih ideologija, opterećenih nacionalnim konzervativizmom i kvazisocijalnom demokracijom, kao jedinom protutežom jednom ciničnom apsolutizmu, još će barem svoju doglednu budućnost odživjeti u vulgarnom predpolitičkom stanju.
Heni Erceg,
Feral Tribune, 6.12.1999.

... Oni gube živce zbog nečeg drugog: ja možda i neću uspjeti u politici, ali uvijek znam zašto radim ono što radim. Mene je moguće naljutiti i izbaciti iz takta, ali nikada tako da počnem sličiti njima. Mislim da ja ne mogu oglupiti od ljutnje... Nemam nikakvih iluzija da će nakon HDZ-a biti dobro, ali sam sigurna da će biti manje loše, pa da će za godinu ili dvije biti još manje loše i još bolje...
Vesna Pusić,
Feral Tribune, 6.12.1999.

... će, navodno, ubuduće već znana škvadra iz Zabavnog programa uzimati deset posto od prodanog albuma, a ne kao do sada keš lovu za emitiranje spotova. Priča se kako je razlog tomu što veliki broj emitiranja spotova više nije garancija dobroj prodaji ploče pa se zato išlo na tu "postotak" varijantu... ... Navodno je na HRT-u već određen čovjek koji će TO pročitati. Saša Kopljar.
Siniša Svilan,
Jutarnji list, 26.11.1999.

Možda Amerikanci mogu kazati kako su svi političari isti te da između republikanaca i demokrata nema bitnih razlika, ali takvo što se u Hrvatskoj ne može govoriti. Kako možemo znati kakvi će na vlasti biti ovi drugi ako to ne provjerimo?
Goran Tribuson,
Feral Tribune, 1.11. 1999.

... dokle može narod izdržati: narod može izdržati dok postoji. ...U nas, nažalost, još uvijek ne postoji javnost koja bi pružila kolektivni otpor kolektivizmu.
Vlado Gotovac,
Feral Tribune, 8.11. 1999.

... kako ćemo mi u Europu, kad radimo sve naopako - podižemo zidove, a rušimo mostove? Mile Stojić,
Feral Tribune, 8.11. 1999.

Live long and prosper - Živi dugo i uspješno! Tuvoc (kapetanici Janeway),
VOYAGER, 11.' 999. ...

Tuđman je zaviještao potpuni kaos... Hrvatska je trenutačno puna raznih Canjuga...
Radovan Stipetić,
Jutarnji list, 20.11.'999.

Normalno je da je nekome tko se tek pojavio stalo da je na televiziji, ali televizija je prokletstvo. U biti, nikoga nije digla televizija, ona ruši ljude. Radiš, zapravo, na vlastitu štetu.
Mišo Kovač,
Večernji list, 19.11. '999.

Idete li vi u crkvu? Ne idem. Ni običajno, za Božić i Uskrs? Odem sa suprugom, ali ja sam ne idem u crkvu i nisam praktični vjernik. Ne želim biti među onima koje vjernici, s pravom, doživljavaju kao uvredu. Tu govorim o novim obraćenicima, a ja nisam nikakav novi obraćenik. Izražavam kontinuirano svoj stav koji imam dugi niz godina, agnostički stav, i mogu reći da sam zadovoljan tom svojom pozicijom.
Ivica Račan,
intervju u PLAYBOY-u, br. 29, listopad 1999.

"Priznajem, ni u što ja nisam prije ovih deset krvavih godina vjerovao tako duboko kao u to da mi više nikad nitko neće prikazivati presijecanja vrpci, djevojčice u narodnim nošnjama s jastučićem u rukama i ministre za pola broja manjem odijelu koje samo što ne pukne na prknenom šavu dok se visoki gosti oprezno naginju da uzmu škare."
PREDRAG LUCIĆ,
Feral tribune, br. 736, 25.10. 1999.

"Sve u svemu, "Pametni i knjiški ljudi" nam je, kao, neka himna, program i religija (znam da nije "in" u jeku post moderne ironije pozivati se na tog olinjalog dinosaurusa (kužite, otpale su mu, ono, ljuske), ali u toj pjesmi se odlično pronalazim, i kvragu, da, reći ću to, napisao je jedan od 4 najbolja rock (dobro, pop) albuma svih vremena (da, glup sam i drago mi je)."
Čoban,
uvodnik fanzina Fanzinedin Zidan, Županja, 9/10.'99.

"Da je do Hrvata, umjesto križarstva i crkvene krvarine, doprla Biblija, valjda ne bi dopuštali da im onaj nekrst iz Velikog Trgovišća podvaljuje trinaestog apostola... ... Elem, zašto se ne smijemo? A kako bi se nešto, što nije čak ni zid, nego predziđe, uopće moglo smijati? Pa na predziđu ne možeš ni grafit napisat!"
Predrag Lucić,
u intervjuu ZAREZ-u, br. 17, 28.10.1999.

"Ustavni sud prelazi u ralje HDZ-a, Vukojević postaje hrvatsko mjerilo pravednosti, a heroji oporbe bilježe još jedan u nizu svojih "dalekovidnih kompromisa", koji im, doduše ne donosi simpatije, ali im zato život čini udobnim." SREĆKO JURDANA,
Nacional, br. 206, 27.10.1999.

" Baciti na koljena Manchester? OK, moguće je. Onda i Marseille, a za nekoliko tjedana, kad HDZ dobije izbore, kad Crvena prašina osvoji Oscara i Hrvatska istodobno bude primljena u Europsku zajednicu, proslavit ćemo u paketu."
DRAŽEN MATOŠEC,
Feral Tribune, br. 736, 25.10.1999.